Hoi meiden, zojuist begonnen met ovulatie testen het zou vandaag dag 10 in mijn cyclus zijn, lijkt me dat ie ieder moment positief kan worden of niet? Is dat niet snel na de menstruatie of normaal?
Valt mee. Hoe lang zijn jouw cycli? Hij is nog niet positief, gok nog een dag of twee en dan nog 24-48 uur tot je ei springt. Dus rond 13-14 je ei. Ongeveer 28 dagen zou je dan op uitkomen
Welke kant zit de urine strip? Volgens mij toch links??? In dat geval is de teststreep duidelijker dan de controlestreep en zal je ei vandaag/morgen gaan springen. Want dan is dit een knal positief resultaat!!
Lieve meiden ik heb zojuist toch maar een zwangerschapstest gedaan want ik had toch wel heel erge last van mijn borsten en voelde me raar en zie hier t resultaat! Gekke is wel dat ik dus gewoon ongesteld ben geweest op 3 juli en niet heel weinig en ook gewoon ROOD bloed dus ik vertrouw t nog helemaal niet zo nu eigenlijk...
WOW die is knalpositief meid! Ik zou een verloskundige bellen. Dan zou je al een week of 5 - 6 zijn. Gefeliciteerd bovenal!!!!!
Een dag of drie/vier waarvan 1 dG echt flink, de rest niet veel bloedverlies en toen vorige week nadat ongesteldsheid was afgelopen ineens nog een x bruin/zwart bloed verlies. Niet zoveel, sorry voor de details😉
Bizar zeg!! En dan maar denken dat je gewoon je ei gaat krijgen, dat is echt nog eens een verassing! Het kan dus gewoon gefeliciteerd!! Al een beetje bekomen?
Nee star87 ik kan t nog niet geloven! Heb zojuist een test met weken indicator gekocht van clearblue voor morgenochtend!😉
En dat kan jij gewoon? Wachten tot morgen? Hahahaha ik zou echt niet kunnen wachten! En zou het ook echt niet kunnen geloven. Maar die test is gewoon zo positief. Laat het weten he als je de cb hebt gedaan!
Heb wel nog een kruitvatjevgedaan 2v5 en die was ook hartstikke posi! Dus heb me niet helemaal in kunnen houden 😉😂