Mijn moeder gaf me vandaag een tablet. Ze heeft hem al best wel lang, maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Super lief. dit is een Samsung tap 2 10.1 Welke heb jij en gebruik je hem veel?
manlief heeft de tab 2. geweldig ding, had hem voor een prikkie gekocht, glas zelf vervangen en klaar. ik de tab 3. zijn tab kan gewoon apps afspelen die de mijne niet kan... maar ook de tab 3 gaat prima nog mee. ideaal gebruik hem best veel om te plannen, spelletjes te doen, youtube af te struinen en onze dochter mee te vermaken met teken-apps en de zappelinapp
Ik heb de "HTC Nexus 9" hele fijne tablet. En het fijne eraan vind ik dat ie echt van "google" is. Zit niet zo'n skin overheen (zoals samsung) en onnodige app die je toch niet gebruikt. Daardoor is en blijft de tablet rete snel. Ik doe er alles op en gebruik de laptop eigenlijk nooit meer. Hij is wel wat duurder dan een tablet van Samsung, maar dat is ie zeker waard.
Wij hebben de Samsung galaxy S2. We hebben hem net maar bevalt goed. Wordt nu toch al regelmatig gebruikt en ook de kleine meid is er al erg handig mee. Ik vind het zeker een aanrader.
Hier een iPad 2 (mijn oude, nu voor de kids ) en een iPad air: heerlijk! Oh mijn man heeft trouwens een Microsoft Surface Pro (of iets?): ook echt een topding.
Me dochter heeft een samsung 2 dacht ik.ik heb me nooit echt verdiept in een tab vind me tel fijner of laptop
Hier ook Samsung tab 2, prima ding. Voor mijn dochter hebben we een Lenovo tablet gehaald, 100 euro, dus niet duur maar prima voor apps voor die kleintjes.
Heb ook een samsung tab nr?? Heb hem in ieder geval al ruim 4 jaar denk ik. Hij is wel slomer geworden maar verder prima. En voor mijn werk een ipad, wat een onding kan er niet mee overweg.
Ik heb een iPad, geweldig! Mijn man een Samsung tab weetikveel.. Hij gebruikt hem weinig, maar prima Mijn dochter een tab3 lite.. Dat is werkelijk een drama. Loopt steeds vast enz
Ik heb een ipad air2, dochter gebuikt mijn oude ipad 2 en mijn vriend en zoon gebruiken een ipad mini.
iPad 2 en iPad air. Voor mij geen andere tablet. Ik help m'n vader wel eens met zijn Samsung mormel als hij er niet uit komt. Ondanks dat ik best technisch ben (en het ook wel lukt) is het 1 grote ergernis. Maar ik ben nogal Apple minded en niet zo een Android fan dus ben niet helemaal objectief.
Ik heb een iPad 3. Gebruik 'm bijna nooit. Alleen de laatste paar keer in het ziekenhuis omdat ik volledige bedrust had. Nogal saai, dus manlief en ik hebben spelletjes gespeeld
Samsung gakaxy tab 4. De oude tab 2 is richting zoontje gegaan, ik vind die langzaam en skecht beeld hebben. vriend ook een samsung maar weet niet welke, een grotere als de 4
Wij hebben allemaal iPads in huis hier en ben mega fan. Super handig en makkelijk in gebruik. Ook de kindjes kunnen er goed mee overweg en leuke apps.
Hier ook iPad fan, wil niet anders. Inmiddels een iPad Pro, iPad Mini 4, iPad Air in de collectie. 😅
Ik wilde eerst de Samsung Tab S2, super mooi ding maar behoorlijk aan de prijs. Toch maar niet gedaan, nu heb ik de Asus Zenpad S 8.0 (Asus ZenPad S 8.0 (Z580CA-1B024A) tablet? Bestel nu bij wehkamp.nl) Ik wilde deze graag omdat hij niet te groot is en lekker licht zodat ik er ook goed op kan lezen. Tot nu toe vind ik hem echt fantastisch Hij is erg snel, mooi beeldscherm en je kunt alles instellen en aanpassen. Hiervoor had ik trouwens de samsung note 10.1, dat was ook een super tablet. Die gebruikt mijn zoon nu voor spelletjes en filmpjes enzo.
Ik moet ook zeggen, ik heb een tijd een Android telefoon gehad. Ik vind de Google play store ook niet echt fijn. Onoverzichtelijk, veel grote plaatjes in felle kleuren en weinig tekst in slecht Nederlands om een app om schrijven. Er staat ook zo ontzettend veel rommel tussen. En je moet gewoon ontzettend uitkijken. Iedereen kan alles erin zetten, er is weinig controle op. Dat in combinatie met het feit dat software updates erg traag zijn of vaak helemaal niet komen. Maakt je tablet (en ook telefoon) erg kwetsbaar voor allerlei malware (virussen, wormen, trojan horses, hackers die erin breken). Is bij Android telefoons al echt een probleem aan het worden. Ik vind de App store veel fijner in gebruik. Veel leuke apps voor mezelf. Maar ook heel veel mooie, goeie apps die ook echt educatief zijn. Dus voor de kinderen heel fijn.