iui vraag

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zara75, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Ik heb afgelopen vrijdag mijn inseminatie gehad.Heb er ook een temp.kaart bij gehouden.En als ik mijn temp moet geloven heb ik op donderdag m'n ei al gehad.Op woensdag heb ik pregnyl gespoten.
    Kan dit middel ervoor zorgen dat het lijkt alsof ik m'n ei op donderdag al gehad hebt?Dus dat de pregnyl ervoor zorgt dat je temp omhoog gaat.
    En ik had nog een vraag.Zijn er hier meiden die niet 1 keer maar 2 keer geinsemineerd zijn in het zh?Of gebeurt dat niet zo in Nederland?
    Voor de meiden die iets van tempen snappen,hier m'n kaartje;

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Echt puur op temp zeg ik dat bij de laagste temp je ei was, maar aangezien je toen de pregnyl kreeg, kan dat bijna niet (of hij moet eerder zijn gesprongen) Tempen wordt wat onbetrouwbaar wanneer je met hormonen werkt, dus ik zou me er niet te veel aan vast houden.

Ik ben gewoon 1 x geinsemineerd alle keren.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat het temperaturen ook niet meer betrouwbaar is als je met hormonen werkt.

Ik ben alle keren maar 1keer geinsemineerd.

Succes bij de IUI ik hoop dat je een kindje gaat krijgen!

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Ik ben bezig met mijn 5e iui en ik ben bij mijn 3e en 4e twee keer geinsemineerd. Het gebeurt hier dus wel. Succes met alles!

5. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik heb 4 keer iui gehad en bij allemaal werd er maar 1 keer geinsemineerd.

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb mijn tweede IUI gehad, maar heb nog nooit gehoord van meer dan 1x insemineren. Op welke dag doen ze het dan nog een keer en met welke reden?

Hopelijk ben je heel snel zwanger!

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Ik heb twee keer gehad op vrijdag en zaterdag. De eerste keer omdat ik waarschijnlijk zondag mijn eisprong had en ze niet op zondag doen. En de tweede keer zat op vrijdag(met de inseminatie) mijn ei er nog en toen heb ik de dubbele dosis pregnyl gehad en de volgende dag nog een x een inseminatie.

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb nu net mijn 2e IUI achter de rug en beide keren ook maar 1 keer geinimineerd. Ik zou 2 x wel fijner vinden want heb dan het idee dat je toch meer kans hebt.

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik weet niet hoe jouw kaartjes er normaal uit zien, maar mijn ei springt altijd pas 2 dagen na mn temperatuurdip. Ik heb vorige week ook mn inseminatie gehad, en ik heb geen kaartje bij gehouden omdat die extra hormonen wel een vertekend beeld kunnen geven.

10. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    volgens mij als je temp stijgt heb je je ei al gehad.. dat is wat mijn gyn zei

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Dus al ik op jou af moet gaan heb ik m'n ei op de dag van inseminatie gehad.Dan ga ik daar maar heel hard in geloven! :D
    Dat die hormonsters mn temp zouden kunnen beinvloeden had ik zelf eigenlijk al zo'n vermoeden van,maar was toch eigenwijs. ;)

Share This Page