Beste verloskundigen, Vorige week donderdag heb ik een vroege miskraam gehad, ik was 5 weken zwanger (voor de eerste keer), na veel kramp, buikpijn en bloed is de test nu negatief. De VK die ik gebeld heb, zei dat het goed was dat mijn lichaam alles zelf heeft afgestoten en dat, als ik mij daar goed bij voelde, we het direct weer mochten proberen. Nu lees en hoor ik tegenstrijdige berichten, dat het beter is om een maand te wachten tot je weer een gewone menstruatie gehad hebt, is dat zo? Zelf zou ik het liefst weer willen proberen, aangezien je nu ook extra zwangerschapshormoon in je lichaam hebt. Een vriendin van mij die hetzelfde meegemaakt heeft, zij heeft volgens mij een echo gehad om te kijken of haar baarmoeder weer schoon was, is zoiets nodig, of kan ik er gewoon van uitgaan dat alles inderdaad nu weg is. Alvast bedankt voor jullie reactie
Hoi, Als je geen buikpijn en bloedverlies meer hebt kan je er vanuit gaan dat het helemaal schoon is. Wij adviseren ook voor je zwanger wordt een nieuwe cyclus af te wachten. Dan weet je ook beter hoe ver je bent,. Als het niet zo is, is het ook geen ramp. groeten Evelien
Oja voor mijn netelroos allergie en huisstofmijt gebruik ik Pollinosan tabletjes van dr. Vogel. Ik heb gelezen dat je dit gewoon bij een zwangerschap kunt gebruiken en ben van anti histamine tabletten overgestapt naar deze. Weten jullie hier meer over, of is het beter om dit ook niet te gebruiken (ik wordt alleen gek van de jeuk als ik niets gebruik)
Hoi Evelien, bedankt voor je antwoord, ik heb nog een beetje buikpijn en kramp, mocht het aanhouden dan bel ik met de VK. Bloeden doe ik alleen nog een beetje in de tampon, maar ik zie niets wanneer ik deze niet gebruik.