lieve mense ben ik nou zwanger of niet help me

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shayenna, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    hee lieve mense.... ik zit met wat vraagjes en ik kom er gewoon geen wijs meer uit ken iemand mij wat advies geven alvast bedankt xxxx

hier komt mijn verhaal....

nou ik heb op 9 januari me laatse ongi gehad en toen weer aan de pil begonne heb er 5 in genome toen elke dag een natuurlijk maar toen zijn we paar dagen weg geweest... en ben ik de pil vergeten maar ik wouw er zowieso mee stoppe als ik die helle strip af had voor zwanger te raken nu ben ik dus die strip vergeten mee te nemen en heb ik er 7 stuks niet genomen .. en we hebben wel gewoon sex gehad en hij is ook altijd in mij klaar gekomen ... maar had toen 2 dagen beetje roze bij het afvegen en klein beetje gebloed maar dat is nu hellemaal weg ik heb ook verder geeen pil meer gepakt en wag gewoon mijn nodige af heb al 2 testen gedaan maar waren negatief maar moet nu komende woensdag 28ste ongi worde? zit er een kans in dat ik tog zwanger ben of misschien ook niet naja ik hoop zoo van wel hihi :D bedankt alvast kusjesss

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo...de kans zit er natuurlijk wel in...Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus in de war is..Als ik je verhaal zo lees ben je de pil vergeten in de meest vruchtbare periode.De kans is dan natuurlijk groter.Het kan ook zijn dat je Nod nu later komt..Hoelang slik je de pil al dan?Even afwachten dus...spannend

3. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik slik de pil nu paar maande daar voor had ik de prik pill maar daar ben ik mee gestopt en toen heb ik gewoon niks genome geen pill niks wel veilig gedaan .. zo dat ik mijn syclus op orde had en daarna aan de pil begonne... maar die test wat k had gedaan was in begiin heel ligt te zien en daarna was het weg 2 streepjes en toen keek ik weer en was er nog maar een die was dan negatief dus misschien te vroeg of ja ik weet het niet.... ik hoop het zoo hahaha

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ik heb dat ook weleens gehad met die testen..volgens mij moeten de streepjes wel blijven staan.Er staat ook precies bij wanneer je het resulaat af moet lezen.Maar goed kan natuurlijk ook zijn dat je hcg nog heel laag is.Heb je klachten?Kan me voorstellen dat je het graag wilt...dat willen we tenslotte allemaal hihi

5. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja ik zou zoooo ontzettend blij zijn he ooh ik kan nu al niet wachten ... ja ik ben veel moe en best emotioneel als ik op de bank zit of zo dan krijg ik steekjes in me buik nu ook af en toe beetje rechts onder best vervelend vamorgen was ik voor het eerst klein beetje misselijk noet egt dat ik moest gaan opstaan of zo moet egt veel plasse hahaha en verder heb ik eigelijk nog niks...
    ja heeel onzekker ben ik echt maar we klusse gewoon nu elkedag door en ga ook niet verder met de pill ik zou dus nu komende woensdag ongesteld worde ben benieuwd naja k krijg nu al kriebels brrr

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als je komende woensdag ongesteld zou moeten worden, ben je ook wel erg vroeg met testen. Ik zou het dan (op zijn vroegst) woensdag nog eens doen.
    Maar je lichaam kan natuurlijk ook gewoon even van slag zijn doordat je de pil zo bent gestopt. Even afwachten dus..

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Blijft toch wachten,helaas.Herken je de kwaaltjes van eerder?

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Heb namelijk iedere maand klachten en denk dan dat ik zwanger ben maar helaas snik...

9. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    aaah dat ja ik zou ook teleurgesteld zijn als k het niet zou zijn... ik heb wel wat klachte maar ja ik ben benieuwd en dit is mijn eerste wondertje dan hihih:p ik laat jullie wat weten als meer rare dinge krijg of misschien wel ongi of tog zwanger ik hoop het dankej wel voor jullie reactie hou mij ook op de hoogte (K) groetjes kusjess

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Wij zijn ook bezig voor de eerste..maar nog niks helaas.Hou ons op de hoogte...ik laat ook wel wat van me horen.Succes

11. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    haha ja ik hoop datje snel zwanger mag zijn hihi...
    ik was net gaan fitnese brr steke in me buik telkens maar weetje wat het rare bij mij is.... toen ik nog heel stuk jonger was en toen aan de pil begon... en die vergat ik vroeger ook wel eens maar toen deed ik het wel veilig ... maar als ik dan de pill vergat werd ik 2 dagen later meestal ongi omdat het dan net is of je weer een stop week hebt en nu word ik hellemaal niks dus dat vind ik dan zo raar hihih:p ik hoop dat het raak is maar ja alles ken tegenwoordig ken beter nergens van uit gaan stel het is niet zo ben k dan verdrietig naja goed blijven klusse elkedag:phahaha veel sus6 :pgroetjess

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dat hoop ik voor jou ook meissie.Ik heb straks stiekem weer een test gedaan(zo`n ultra),nu 5 dagen ongeveer voor nod.Dit was al de 2e positieve,wel een zeer lichte streep maar wel dik.Nu hopen dat hij duidelijker wordt.Anders ben je weer blij voor niks,ik kan nooit wachten met testen.En weet je eigenlijk heeft het helemaal geen zin,de streep is nog zo licht dat het niet overduidelijk is maar toch haha..Ga Maandag denk ik weer eens testen.Ik hoop het zo.Het moeilijke bij jou is dat je niet weet hoe je cyclus loopt...afwachten weer pff al dat wachten.Als je goed blijft klussen heb je de meeste kans maar als je Woensdag je nod hebt hoeft het nu niet meer..Maar ja je weet nooit i.v.m de pil.Wanneer ga je nu weer testen?

13. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    heey meid... alsje echt al een positieve test heb met ligte streep dan weetje dat je wel zwanger bent denk ik zo:p hihih ik vind super voor je echt ben beetje jaloers hahaha:p nu ik nog hahaha ik heb wel last van diaree ofwat:S hahaha en egt veel steke en veel honger zin in lekkere dingen normaal echt niet egt raar krijg ook vaker nog een 2de bord eten op:S naja nog 3 dagen voor mijn nodige en dan weer testen ik hoop het egt zo kheb een test gehad met een egt ligt streepje en die was ernaa ook weg naja heel jammer en heeeel spannend ik word er echt gek van maja probeer er zo min mogelijk aan te denke en egt veel klusse zo als jij al zegt je weet het maar nooit he hahaha:p ik hoor het welvan je:p hihihih kusjess(K)(K)

14. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    goeiemorgen daar ben ik weer .... pff ik heb echt last van mijn buik nou heb ik steekjes kleintje links echt in me buik zij zeg maar heeel vreem heb ik echt nooit en als ik op mun buik licht voelt het ook best vreemd aan ik heb nu ook al zo predictor ovulatietest om te bepalen wat mijn 2 vruchts bare dagen zijn maar haha de c streep is iets donkerder als de t streep maar tog allebij wel best licht en heb er nu al 3 versleten en ze zegge allebij hetzelfde en heb nog een zwangerschap test erachteraan gegooid en die gaf weeer gelijk een ligt streep ik dag yes maar die was weer naar minuutje weg:S ik word er zo gek van haha nog 2 dagen voor mijn nodige hmm ken iemand mij vertelle waarom die vruchtsbaarheids testen niet aan geven want normaal moete ze elkedag wel donkerder worde he of hoe zit dat hahaha naja groetjes kusjess

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    je vruchtbaarste dagen is ongeveer 2 weken voor je ongesteldheid, testen heeft nu geen zin.
    Wacht af tot morgen.. je moet eerste kijken wanneer je ongi wordt en vanuit daar kun je gaan rekenen.. Je steekjes kunnen wijzen op je ongi, dat heb ik ook altijd, ik wist ook niet wat mij overkwam in het begin maar bij mij hoort het er toch bij helaas. Zou niet teveel geld uitgeven aan testen, probeer het woensdag nog eens als je dan nog niet ongi bent. Je weet je cyclus ook nog niet he en die kan nadat je met de pil gestopt bent langer zijn dan je denkt. Afwachten dus!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dus je wordt ongi; een dag of 9/10 later beginnen met de ovulatie testen tot en met dag 17 ongeveer (dan heb je het ruim), je moet er dus heel wat halen. Vanaf je eerste ongi dag tellen, dat is je eerste cyclus dag tot je weer ingi wordt en dan stop je met tellen en begin je met tellen voor je nieuwe cyclus (zie rijtje hieronder bij die van mij), in het begin is het even wennen en puzzelen maar geef het even de tijd,

17. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja dat is indd waar hmm ja dan wachte maar he en anders blijve poberen hahaha

18. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja mijn laatse ongie was 9 januari en donderdags 15 januari heb ik dus paar keer pil vergeten en wel sex en verder ook geen pil meer geslikt ik dag laat maar kome haha:p proberen altans en ja normaal gesproke word ik dan woensdag ongi moet ik er nu langer van uit gaan ? dagen

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    als ik bij jou reken vanaf 9 januari ongi en dan uitgaan van een cyclus van 28 dagen dat was je op de 22 rond je vruchtbare periode en wordt je 5 feb ongi. Je hebt hier op de site ook zo'n reken programma (calculator heet het zie in de zijkant hiernaast) dan kun je zelf uitrekenen hoe of wat, maar omdat jij de pil bent vergeten is het nu allemaal wat vaag.. je kunt alleen afwachten, maar als je toch voor kinderen gaat zou ik de pil niet meer aanraken anders is het helemaal in de war. Groetjes

20. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    meestal krijg je gewoon een onttrekkingbloeding, maar als je een paar dagen de pil bent vergeten kan het ook zo zijn dat je lichaam in de war is (net als het korter maken van je stopweek) en dan komt er dus geen onttrekkingbloeding, als je daarbij ook nog eens gaat "ontpillen" kan het wel een half jaar duren voordat je weer gaat menstrueren.
    Ik hoop voor je dat het allemaal wat sneller gaat en je gewoon je onttrekkingbloeding + regelmatige menstruatiecyclus krijgt.
    Mijn enige advies is alleen wel... heb geduld en laat je niet gelijk gek maken door de seintjes die je lichaam afgeeft tijdens het ontpillen.

Deel Deze Pagina