Wij zijn twee maanden terug verhuisd van Noord-Holland naar Brabant. We hebben gebruik gemaakt van de dozenservice, waarbij wij verhuisdozen van het verhuisbedrijf leenden. Deze zouden na ongeveer een maand opgehaald worden. Een week na de verhuizing en dus tijdens het klussen, kwamen we erachter dat onze ladder is meegenomen door het verhuisbedrijf. Kan natuurlijk gebeuren, maar is niet heel handig. Omdat 80% van de dozen al leeg was en het verhuisbedrijf de ladder inderdaad gevonden had, heb ik aangegeven dat de dozen opgehaald konden worden (dit hoorde bij de service van het bedrijf, en heen en weer rijden met de auto is sowieso niet haalbaar. Dan zou ik 5x moeten rijden en de ladder past niet in mijn autootje) en dat wij dan graag ook onze ladder wilden. Ondertussen zijn we dus twee maanden verder, is het klussen bijna klaar (zonder gebruik van onze ladder) en zijn bijna alle dozen leeg. Maar... wat een ***service zeg. Ik kan er echt chagrijnig van worden. Laatste wat gezegd is, is dat ze misschien half november komen. Pff.
Haha, ja zo simpel is het. (Al hebben we verschillende keren gebeld en gemaild). Maar ik vind het allemaal wel best. De verbouwing is nu klaar, de dozen hebben al in alle hoeken van het huis gestaan. Nu maakt het me ook niet meer uit. Maar chagrijnig word ik er wel van..
Zo te lezen ben je wel een stuk verderop gaan wonen. En waarschijnlijk een verhuisbedrijf ingehuurd uit de buurt van je voormalige woonplek. Het is dan logisch dat ze niet even komen om dozen op te halen. Dit willen ze hoogstwaarschijnlijk combineren met een andere klus. Het is vervelend dat de trap is meegenomen maar vast geen kwade opzet. Ik zou geen email sturen maar in principe heb jij je antwoord en dat is november ook als zint je dat antwoord je klaarblijkelijk niet.
Wat een stom antwoord. Als ze zeggen na een maand ophalen is t na een maand ophalen en als je iemand trap meeneemt heb je deze op tijd terug te brengen. Ik neem aan dat te zat betaald heeft en daar mag ze service voor verwachten. Afspraak is afspraak.
Dit dus... zo’n verhuisbedrijf is niet gratis ofzo. Ik zou er zeker weten ook chagrijnig van worden, alleen al bij de gedachte aan dat bedrijf zou ik al chagrijnig worden. Als je het kan afwachten, dan zou ik dat doen. Als je echt die zooi eruit wilt etc, dan inderdaad nog een laatste keer vragen of het echt niet iets eerder kan. Nee heb je, ja kun je krijgen
Waar maak je dan afspraken voor als het bedrijf zich er toch niet aan hoeft te houden terwijl ze over het algemeen echt wel grof geld eraan verdienen? @ts als in de overeenkomst staat dat ze een maand na de verhuizing de dozen op zouden halen zou ik daarnaar verwijzen.