Progesteron en aspirine

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meryem81, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb een vraagje.
    Ik heb veel gelezen over het uz in gent dat de artsen daar naar aantal miskramen progesteron en aspirines voorschrijven en heb ook gelezen dat ze echt baat bij hebben gehad.
    En ik heb ze ook al gemaild voor een afspraak.
    Alleen heb ik morgen een afspraak bij mijn gyn, en als ik haar vraag mij dat voor te schrijven zou ik dat dan kunnen krijgen???\
    Want heb gehoord dat ze hier in Nederland dat niet echt voorschrijven..

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Vragen kan altijd!
    Ik krijg zelf wel Progesteron na een TP in de vorm van Utrogestan bolletjes. Aspirine word in mijn ziekenhuis niet voorgeschreven, omdat het (nog) niet bewezen is dat het helpt een miskraam te voorkomen.

Succes!

3. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai bedankt voor je reactie.
    Wanneer ben je begonnen met het gebruiken van Progesteron en hoelang hebt je het gebruikt of gebruik je het.?

4. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    ik moet de bolletjes gaan gebruiken vanaf de punctie tot aan de menstruatie (hopelijk blijft die uit dus). Als ik positief test, moet ik bellen en overleggen tot wanneer ik de bolletjes moet blijven gebruiken.

Ik weet niet of ze het ook voorschrijven als je geen IVF/ICSI doet.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    In sommige gevallen schrijven ze het wel voor, als je een te korte luteale fase hebt.

Maar desondanks dat je progesteron toedient, houdt het geen menstrautie en / of miskraam tegen.

De laatste keer heb ik het zelf gebruikt, maar bloedde er toche cht doorheen (mk).

Deel Deze Pagina