brandweer

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoi...

Mijn zoontje is gek op alles wat met brandweer te maken heeft. Heb gezocht, maar kan niets vinden over open dagen...weet iemand of er zoiets bestaat?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij hebben een brandweermuseum hier :) erg leuk!

3. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Er zijn bijna altijd open dagen bij de brandweer. Ik zou het bij de brandweer gaan vragen wanneer het is.

4. minon

minon Niet meer actief

Jazeker! Hier hebben ze ieder jaar open dag met demonstraties enzo. Echt leuk! Vaak zijn er ook wel demonstraties op markten en hebben ze dan ook de hoogwerker dat je omhoog kan.

5. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hier is het meestal met een jaarmarkt dat er een opendeurdag wordt gehouden. maar ga inderdaad eens aankloppen bij een brandweerkazerne/bel er eens naar en vraag het aan de BW zelf die weten het normaal direct wanneer de volgende is en als de persoon aan de telefoon niet kan helpen vragen naar leidinggevende officier.

6. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ben eens gaan google. Het lijkt erop dat in Brabant de open dagen in elk dorp net geweest zijn. Ze waren allemaal in september en oktober, maar ik weet natuurlijk niet waar je precies in Brabant woont dus ik zou even google naar Opendagen Brandweer Brabant of je plaats.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja hier in de buurt zijn er pas drie geweest..

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja dat had ik dus gezien dat het net allemaal geweest is....dat museum waar is dat ;) klinkt leuk

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier pas geleden nog een open dag geweest. Is hier 1 x in de 2 jaar. Erg leuk. Zal er gewoon eens maar vragen.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ga bellen dankjewel!