Vraag over incontinentie in zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1982Justme, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

He daar!

Even een genant vraagje, hoop dat er hier wat meiden zijn die er verstand van hebben. Ik heb sinds een week of 2 regelmatig een natte plek in mn ondergoed en twijfel heel erg wat het is. Het is geen afscheiding en echt waterig qua structuur. Geheel vloeibaar dus. Qua reuk kan ik nou ook niet echt zeggen dat het urine zou zijn maar het ruikt ook niet zoet (vruchtwater).

Ik voel het dus ook niet lopen, ik kom er pas achter als ik naar het toilet ga. Is dit dan incontinentie?
    Ik had verwacht dat je dat wel zou voelen lopen als je wat verliest zeg maar.
    Ervaringsdeskundigen?

2. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Kan ook afscheiding zijn. Is vaak waterdun. Heb ik ook last van. Moet echt een inlegkruisje dragen. Als je twijfelt of het vruchtwater is, kun je wat opvangen door een boterhamzakje in je onderbroek te doen. Je verloskundige kan dan testen of het vruchtwater is.

3. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Denk eigenlijk niet dat het vruchtwater is maar urine vind ik ook moeilijk te geloven. Ik heb namelijk hele strakke bekkenbodemspieren. Ook alleen keizersnedes gehad.. Maarja het jan natuurlijk toch. Ik wist niet dat afscheiding ook echt waterdun kon zijn eerlijk gezegd. Maar dat zou je toch ook moeten voelen lopen lijkt me.. Ik ben raar haha.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Tijdens de zwangerschap komt waterdunne afscheiding vaker voor, en ik voelde dat ook niet lopen zeg maar, enkel dat het nat was...

5. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Je bent niet raar... haha. Gewoon zwanger!

Deel Deze Pagina