rug weeen of gewoon BI?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieken, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ff vraagje, wie kent rugweeen?
    heb nu 2 dagen dat ik een soort weeen/vlagen aan de rechter zijde van mn rug voel. toevallig ook de kant dat ik de BI heb maar goed.. het is wel duidelijk aanwezig en heel irri..
    kunnen het weeen zijn of gewoon bi?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had ook bekkeninstabiliteit en tijdens de bevalling flinke rugweeen. In weeen zit een duidelijk verloop. De kracht en pijn neemt binnen een paar seconden flink toe, blijft een poosje hangen en zakt dan weer af. Als je constant pijn hebt, dan lijken me het geen weeen. Alvast succes met de bevalling!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    het zijn wel vlagen waar ik het over heb, dus opkomend en af zakkend. maar ze zetten niet echt door en worden niet erger..
    zal gewoon moeten afwachten denk ik..
    ben gewoon bang dat er al vanalles bezig is en ik het niet optijd door heb..

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had behoorlijke bekkeninstabiliteit en ook rugweeen.

Ik heb al veel soorten pijn gekend in mijn leven; van operaties tot ongelukken en BI is ook naar maar de pijn van de rugweeen is echt de ergste pijn die ik ooit heb gehad! Ik kroop over de grond en gilde het uit en meteen werd de anesthesist opgepiept en kreeg ik een ruggenprik. Wou ik nooit, maar ik was al in het zh en wat was ik blij dat ik die verdoving kreeg!
    Ik denk dus dat als je die krijgt, dat meteen wel weet. Dat is geen zeurende aanhoudende pijn, maar dus heel heftig in pieken.

Succes!

Deel Deze Pagina