wannner krijg ik een mooie, ronde, zwangere buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pregnant1989, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pregnant1989

6 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik ben nu 23+2 weken zwanger en alles verloopt hartstikke goed. Er is alleen 1 dingetje waar ik me de laatste tijd best druk om maak. Ik ben 1.70 cm en weeg 95 kilo. Hierdoor ben ik best nerveus hoe mijn zwangere buik eruit komt te zien. De laatste paar weken ben ik wel een paar kilo aangekomen en is mijn buik echt wel gegroeid. Alleen bestaat mijn buik nog steeds uit 2 delen (zie de bijgevoegde fotos). Het groeit naar mijn idee wel wat meer naar elkaar maar ik vroeg me af of er meer dames zijn die dit hebben of die dit hebben gehad? Wanneer werd bij jullie je buik 1 geheel als het ware, en mooi rond?
    de gezondheid van mijn baby is natuurlijk het belangrijkste maar ik wil ook graag met mijn buik kunnen pronken haha!

Bijgevoegde bestanden:

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Het komt vanzelf nog even geduld. Je baarmoeder moet nog een flink eind groeien. Succes en geniet van je zwangerschap.

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik heb ongeveer zelfde lengte en gewicht. Ik weet niet vanaf wanneer ik het precies mooi rond vond maar het komt echt. Een mooie stevige buikband of goede positiebroek wil ook nog wel eens helpen.. Komt goed hoor!

4. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Bij mij ook pas rond jouw termijn. Tot die tijd kon men nog twijfelen of ik niet gewoon iets teveel gesnaaid had, zeg maar :D en pas met een week of 30 dat hij echt mooi rond werd. Kan dus nog even duren, maar komt echt wel!

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Bij mij heeft het ook te lang geduurd eer het op een echt zwangerenbuikje leek!
    Pas rond 25 weken moest je niet meer twijfelen van 'Oei die heeft teveel gegeten'
    Ook bepaalde kledij verbergt je buik meer of doet 'm net meer opvallen

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ben zwaarder dan jou en nu al een mooie ronde zwangerschapsbuik. MAARR, ik heb onderaan wel nog een lap vel hangen, maar dit zie je in kleding niet. Ik denk dat het vooral per persoon verschillend is en dat niemand je kan zeggen wanneer hij echt rond wordt. Maar het gebeurd, echt! En ik begrijp dat je het liever gisteren hebt dan vandaag, maar dat is helaas echt afwachten.

Als ik naar jouw buik kijk dan zou ik zeggen dat het niet zo lang meer duurt hoor! :)

7. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ik vrijwel meteen maar vanaf 30 weken echt een mega dikke bolle buik heb mijn man voorbij gegroeid .. komt nog wel dus ;) buiken zijn zo verschillend net als de vinger afdruk

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bij gezondheid is een topic van dames met overwicht, daar staan ook meer buikfotos!

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier ook zo. Ik moet zeggen dat ik die duidelijke ronde bol pas wel met 35weken had...maar ik was ontzettend veel afgevallen (55kg) en daardoor vel en vet over dus ruimte genoeg voor die baby om zich in te nestelen.
    Nu met tweeling zit ik vanaf 25wkn wel op een ronde bovenbuik, duidelijk zwangere buik. Maar heb ook nog steeds een ondergedeelte en dat zal echt niet meer meetrekken in die zwangere buik. Dat is zo een flap die alleen met een buikwandcorrectie kan worden weggehaald. Je moet je goed kleden, dat is de truc om de buik die je hebt van de baby mooi uit te laten komen :)

10. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hier nu 39 weken zwanger en het is nog steeds niet helemaal weg. Met goed ondergoed is veel mogelijk (ik ben fan van de prenatal onderbroeken die over de buik heen gaan), dan is het helemaal mooi :) Maar naakt blijf (in ieder geval) ik het wel zien :)

11. Pregnant1989

6 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben wat gerust gesteld haha.
    Binnenkort zal ik ook echt wel een mooie, ronde buik hebben :) ik moet gewoon nog even geduld hebben.
    nogmaals bedankt allemaal! :)

12. Pregnant1989

6 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben wat meer gerust gesteld haha.
    Ik moet gewoon nog even wat meer geduld hebben, mijn ronde zwangere buik komt wel! :)
    nogmaals bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina