Zou het nu dan toch echt?

Discussion in 'De bevalling' started by engeltje23, Jul 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Meiden even jullie advies gevraagd!

Ik heb de hele dag al wat krampen in m'n buik en een wat zeurderig aanhoudend menstruatie gevoel.
    Nu sinds 2 uurtjes ongeveer pijnlijke harde buiken / voorweeen. In het begin kwamen ze om de 10 minuten vrij regelmatig, daarna om de 8 en nu schommelt het heel erg tussen de 4 en 8 minuten. Heb al even gedoucht, maar het is nog niet afgezakt. Kleine houdt zich erg rustig terwijl dit normaal haar stuiter uurtjes zijn.
    Het advies vanuit het zh is bellen als ze om de 5 á 6 minuten komen, of als mijn vliezen breken.
    Ik twijfel nu toch of ik moet bellen of dat ik het nog even af moet wachten. Het is al zo vaak weer afgezakt de afgelopen weken en ben toch nog ergens bang dat dat nu ook weer gebeurd. Wat zouden jullie doen?

2. priscil

priscil Bekend lid

Aug 22, 2011
    713
    1
    18
    Bellen kan kan je toch sowiso ff doen !
    Ik denk wel dat het begonnen is hoor !

Mij mij kwamen de weeën ook niet vaak en lang genoeg ! Toen ik dan eindelijk de vk durfde te bellen braken tegelijk m'n vliezen en kwam ik in een weeen storm en bleek ik al 10 cm te hebben toen ze kwam .
    Anderhalf uur na het bellen vd vk had ik m'n zoontje al in m'n armen .

Nu moet ik zelfs veeeel eerder bellen en me niet aan hun protocol houden van ; bellen als de weeën al een uur om de 4 minuten komen en 1 minuut aan duren .

Nou heel veel succes ....

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Thnx voor je reactie! Ivm dat mijn eerste met een ks is gehaald zeiden ze ook wel van de week dat ik op tijd aan de bel moest trekken ivm de kans op het scheuren van het litteken. En toch ondanks ik weet dat ik altijd mag bellen twijfel ik zo erg omdat het de afgelopen weken wel vaker zo was en dat het weer afzakte.... Stom he?'

4. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

Mar 22, 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Als je twijfelt en toch even bevestiging wilt zou ik bellen!!!
    Wat spannend zeg!!

Hier doen we er alles aan om deze week te bevallen, anders word ik eind volgende week (38+2) ingeleid. Ik heb ook al hele dag harde buiken, menstruatiekrampen en mn buik heeft een 'andere vorm' terwijl hij al 2 weken ingedaald is. ik hoop dus stiekem dat er vannacht of morgennacht eindelijk iets gaat gebeuren.

Duim voor jou!!

Mag je wel 'gewoon' bevallen of word dit ook een keizersnee?

5. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Oeeee Spannend!

Ken je gevoel wel ik had dit afgelopen maandag.. achteraf voor jan piet snot gebeld. maar je kan beter te veel bellen dan dat het straks "te laat is "

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hopelijk is t hier niet voor niks! De hobbels in de auto zijn in ieder geval niet prettig. Zijn nu onderweg want moest toch komen!

7. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

Mar 22, 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Spannend!!! DuimDuim

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Succes!!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Nou t blijft helaas een beetje hangen en zorgt ook niet voor ontsluiting. Op naar huis dus weer om verder te wachten.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Gelukkig wel een paar uurtjes kunnen slapen, maar werd een half uur geleden wakker van een flinke kramp in m'n rug en nu weer flinke harde buiken. Blijft door rommelen dus...

11. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hopelijk zet het snel door!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hoop het ook!

Begin er wel iets meer vertrouwen in te krijgen dat t doorzet, want voel nu heeeel duidelijk verschil met gisteravond! Nu 3 echte weeen gehad gok ik, om het half uur. Maar dat voelt echt zoveel pijnlijker aan als het voorwerk van gisteravond! Maar goed, om het half uur is natuurlijk nog niks, maar het echte begin is er volgens mij!

13. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

Sep 12, 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zet m op!
    Ik duim voor een goede bevalling en een kerngezond kindje voor jullie!!

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Spannend! Hopelijk zet het nu echt door! Succes! :)

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Hopelijk zet het snel door. Succes!

16. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Nou engeltje ik ben nu toch wel heel benieuwd. Aangezien je op t andere topic ok niet meer reageert hoop ik echt voor je dat t zover is!!

17. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

Mar 22, 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik hoop het ook!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!
    Ondanks dat de weeen qua sterkte echt flink waren toegenomen is het nu echt helemaal weg :(
    Baal d'r echt flink van! Maar helaas, ons dametje heeft het blijkbaar toch nog te veel naar haar zin in mijn buik en zij is degene die bepaald wanneer t begint.... (Nog wel)

19. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Engeltje veel succes hopelijk zet het toch door!

20. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ze is nu al eigenwijs :D

Share This Page