Ik heb gelezen dat je tussen de 5 a 10 dagen een innesteling kan hebben, maar na wat.. de eisprong of de keer dat je seks hebt gehad?? Misschien een hele domme vraag van mij, maar ik vroeg het me zomaar af... Ik wil even opletten of ik eventueel wat voel...
hey lientjelove De innesteling vind plaats 5 dagen na je eisprong hoop dat het raak is voor je! liefs brenda
Klopt inderdaad. Als je goed je best hebt gedaan met vrijen, dan is er bij je eisprong ook gelijk zaad aanwezig voor de bevruchting. Succes!
Goede vraag! Ik voel in tegenstelling tot de andere rondes nog weinig. Andere rondes had ik zo´n last onderin mijn buik en had een opgeblazen gevoel tot aan mijn ongi toe. Nu nog niets, behalve dat mijn borsten ongelooflijk gevoelig zijn gezwollen. Heb mijn bh net uit gedaan omdat ik deze niet meer kon verdragen! Maar ja daar had ik dan de andere rondes ook weer last van We kunnen er nog niks van zeggen. Voel jij verder niets? Nog 11 dagen te gaan meid!!
@ mama1979.. last hé!! Ik heb sinds de eisprong nog steeds last van mijn buik.. iets is anders dan anders.. maar ik weet echt niet wat het nu is.. Misschien had ik wel helemaal geen last van de eisprong maar gewoon van iets anders.. Ik heb ook momenteel wel een beetje stress van mijn werk, dus dat is ook niet echt bevordelijk voor mijn eventuele zwangerschap.. En mijn darm/buik zijn wel mijn zwakke plek (maar zoals nu dat heb ik nog nooit gehad), dus wie weet door de stress heb ik daar nu extra last van.. ik ben net even wezen sporten om te ontstressen.. maar dan ook gelijk weer last van mijn buik (echt vervelend).. Ik merk trouwens wel weer dat die hormonen aan het rommelen zijn.. ik heb de neiging overal om te gaan janken.. (zo'n huilgevoel terwijl niet eens verdrietig ben).. en ik ben misselijk.. had ik vorige maand ook van eisprong tot aan ongi.. En pukkeltjes spelen weer op.. Tja het zegt ook wel allemaal niets, dus nog 10dagen lekker afwachten.. pfff!!