die spanning ik wordt er onnozel van!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke 87, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze maand is echt raar... ik had het deze maand totaal geen kans gegeven, want normaal heb ik mijn eisprong de zaterdag ( nu 2 weken geleden) en we hebben ervoor of op de dag niet kunnen klussen... alleen de zondag wel. maar ik ging er van uit dat dit te laat was. ook geen kwaaltjes, mijn borsten doen normaal al pijn van aan de eisprong nu maar pas 4 a 5 dagen... En hierboven heb ik al van vrijdag de buikpijn die normaal gepaard gaat met mijn maandstonden... maar nog steeds niets... ik haat het dat het zondag is en dat de apothekers toe zijn :):x...
    Sorry voor mijn gezaag maar ik moest het effe kwijt... ik ben heel dem aand zo rustig geweest, maar nu is het eens zo erg als anders...

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.156
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vervelend ikke 87. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?

Meestal kreeg ik ook pas één dag voor m'n ongi of op de dag zelfs last van kwaaltjes. Maar ik heb ook maanden gehad dat het eerder kwam. Soms had ik ruim een week last en werd ik toch ongesteld.
    Aan de andere kant: nu heb ik ook al meer dan een week ongi-krampen en rugpijn en heb ik positief getest.

De spanning zal bij jou nog wel even blijven. Ik hoop dat je morgen of overmorgen net zo positief test als ik!

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

ikke balen he dat die mensen vrij zijn. ik heb er daarom altijd 2 in huis ook toen ik nog aan de pil was voor als het niet op gang kwam dat vond ik een rustig idee. ik heb ze vorige maand gebruikt.
    morgen snel een kopen omdat je overtijd bent mag je de hele dag testen toch?
    hopen dat je morgen kunt testen

4. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    iki heb deze morgen getest, maar negatief :(... maar het was wel niet met ochtendurine, want ik had de nacht gedaan... en ik was om 9u naar apotheker geweest en ik kon niet wachten tot na dak geslapen had. morgen gaat mijn ventje een test kopen terwijl ik slaap en dan kan ik als ik wakker wordt het nog eens opnieuw proberen... en dan maar hopen hè :)

tupp: dikke proficiat !!!!

5. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff juist nog maar eens getest, deze keer wel met ochtendurine, want ik heb de nacht gehad... en negatief hè... dus het zal wel niks zijn anders zou er met ochtendurine toch al wel een heel licht streepje staan. ik snap het echt ni, die ongi krampen die ondertussen al 4 dagen bezig zijn... ik hoop dat ze rap zullen doorkomen....

Deel Deze Pagina