Hoi, Al vanaf 3 dagen na mijn eisprong heb ik heel duidelijk het 'het is raak, ik ben zwanger!'-gevoel! Dit klinkt misschien raar, maar het is echt een heel sterk gevoel! Zijn er meiden die dit herkennen? Ik heb trouwens ook alle symptomen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had: - Gigantische (.)(.) + ultra gevoelige tepels - Heel erg 'nat' daar beneden + dunne witte afscheiding - Misselijk - Emotioneel + snel op mn teentjes getrapt. - Al +/- 10 dagen ongikrampjes en gewoon lichte steekjes Mn nod is 19/20 maart dus ik ben benieuwd! Wilde eigenlijk pas op goede vrijdag testen maar zit er toch aan te denken om het morgenvroeg te proberen..
Ik zou toch even je NOD afwachten, want het zou jammer zijn als je een negatieve test hebt als je te vroeg bent. Je klachtjes komen me ook bekend voor toen ik zwanger was van Pete, maar dat soort klachtjes heb ik ook wel eens als ik toch ongesteld wordt. Spannend in ieder geval!
Ik 'wist' het ook 2 dagen na mijn ei. Kreeg toen al maagzuur, misselijkheid en duizelingen. Heb 5! dagen voor mijn NOD getest en ik had een heel vaak tweede streepjes (echt bijna niet te zien) en toen 1 dag voor mijn NOD weer en een dikke vette tweede streep. En dat terwijl op de test stond dat je het pas kon gebruiken de dag na je NOD. Is een huismerk zwangerschapstest van de apotheek geweest, met dat paarse handvat. Misschien een tip voor jullie, want ik vond het een supertest. Logisch als ie posi is natuurlijk Ik hoop voor jou dat ie ook posi uitslaat!
Het is altijd het beste om te wachten tot je NOD zeggen ze, maar als je het gevoel hebt dat je niet kunt wachten kan je beter eerder testen natuurlijk, als je het maar wel hier meld haha ik hoop echt voor je dat ie positief is. Het is jullie zo gegund! Liefs Desiree
Ik had nu juist zoiets van laat de ongi maar komen maar hij kwam niet. Voelde me totaal niet zwanger, nu eigenlijk ook niet.
Ik ken alleen het tegen overgestelde, zeker weten dat ik niet zwanger ben, ondanks dat ik over tijd was.. Hoop dat jouw gevoel klopt, zou wel geweldig zijn .
Hallo, Ik kan niet mee praten. Mijn tekenen beginnen pas met 6 weken. heb mijn ei ook gehad, maar heb het gevoel, dat het raak is, maar baseer het eigenlijk nergens op. hihihi gewoon gevoel, maar mijn hoofd zeg, nee dat kan niet. Pas de eerste ronde. groetjes gaby
Wauw, wat een reacties Tja het is echt heel apart, maar ik heb gewoon écht het gevoel dat het raak is! Zit nu 4 dagen voor mn nod, weet nog niet wanneer ik ga testen Maar zodra de uitslag binnen is laat ik het weten hoor!
Ik moet nog zoooo lang wachten maar ik heb gewoon het gevoel....ik hoop dat we met zn allen echt gelijk hebben dit keer hahaha Veel suc6 meiden
Sounds serious girl Ik had dat ook.....heb het ook een x eerder gehad en toen kreeg ik een miskraam.....maar nu is het netjes blijven zitten en ik wist het ook zeker....die natte afscheiding had ik ook zooo erg! Ik ga v oor je duimen meid!
Nou Nash, ik hoop dat ik net zo snel zwanger raak als jij. Ik zit nu in ronde 2, hopelijk komt de pendel uit!
Ha thnx En jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja, het klinkt misschien raar/vies (sorry haha) maar ik ben zó ontzettend nat daar beneden (en nu tot grote spijt van mijn vriend ben ik niet UBER-opgewonden haha). En mn borsten, daar wil ik het niet over hebben: ze zijn gigantisch! Twijfel alleen wanneer ik zal testen