Deze test beweerd dat je 6 dagen voor tijd al kan testen, is dit waar of is dit totaal niet waar, wie heeft er ervaring ? Ik ben opzich niet van plan deze test te gaan gebruiken ofzo maar ben gewoon nieuwschierig naar ervaringen en natuurlijk weet ik dat mocht die test toch al positief aangeven dat het dan nog niks zegt want juist in zo'n eerste week kan er verschrikkelijk veel mis gaan.
Sommige testen voor hun NOD dag al positief, maar er zijn ook genoeg mensen die pas later of op hun NOD zelf pas positief testen mochten ze zwanger zijn. Ieder lichaam is zoiezo anders. De een maakt sneller hCG aan de de anders enz. Denk dat het gewoon beter is als je wacht tot je NOD dag
ik zou het niet aanraden. Een dag of 2-3 moet wel kunnen volgens mij. ligt aan je cyclus/eisprong. ikzelf had een korte cyclus van 25 dagen. en mijn Eisprong was op de 13e dag dus heb ik 12 dagen na eisprong positief getest met matcare ultra. Dit is dan eigenlijk ook eerder dan Iemand met een cyclus van 28 dagen test na 14 dagen op haar NOD. en ik al na 12 dagen. Heel verhaal, maar hoopt dat je er wat aan hebt. Groetjes,
opzich wel gek dat matcara ultra dan op de NOD nog zo vaag is dat zou topch zeggend at je hem 6 dagen voor tijd echt niet hoeft te proberen
nou net ook voor de eerste keer de Matcare testen besteld...spannend! Enne ik zie idd een streepje hoor
Ik heb 6 dagen voor NOD getest met de Matcare Ultra en had een negatieve test. Op mijn NOD toch nog maar eens getest en toen was de test WEL POSITIEF. Bij mij heeft het dus niet gewerkt 6 dagen voor NOD.