Ga ik net naar de wc om te plassen. Dus ik plas, voel dat ik klaar ben, span mijn vagina aan en stroomt er gewoon nog een hele straal door! Volgens mij vruchtwater... want ik hielt mijn vagina gespannen en was naar mijn idee al klaar met plassen.... Spannend! VK gebeld en moet een kraamverband in doen en een uurtje wachten. Ze zegt dat wanneer het maar 1 straal is, het meestal geen vruchtwater is maar toch urine dat doorloopt i.v.m. verweken van spieren enzo... Heeft iemand hier ervaring mee? Dat je 1 straal vruchtwater verloor en het dus toch vruchtwater was? Heb overigens al lange tijd last van harde buiken, die steeds meer pijn gaan doen. Vandaag gingen ze al wat meer op weeën lijken. Ben nu trouwens spontaan misselijk (zenuwen..) en moest meteen poepen (sorrie )......
het zou zomaar es kunnen, misschien kun je nog wat 'opwekken' door op je hand te blazen? of wat je al zei het nog es goed aanspannen, dan ben je er snel genoeg achter! succes, hoop voor je dat t bingo is
Als ik pers komt er wel wat... maar of dat nou vruchtwater is of achtergebleven urine... Oh, ben er helemaal zenuwachtig van!
kan je t ff boven een glas proberen of een urinepotje, en bewaar je t gelijk voor de vk kun je iets meer analyseren!! kleur geur ben benieuwd
hoi, bijmij op cursus vertelde ze dat je het kan testen dmv 1x inlegger met plas 1x inlegger met volgens jou t vrauchtwater deze doe je apart van elkaar in een afgesloten zakje, dit laat je liggen of ff opwarmen zodat t gaat broeien. het zakej met urine stinkt enorm het zakje met vruchtwater moet dan zoetig ruiken. of het werkt weet ik niet,heb t nooit getest of hoeven testen. gr
Denk toch dat het vals alarm was Hoewel het nog wel erg onrustig is in mijn buik, heb ik geen vocht ofzo meer verloren..... Van de VK moet ik vannacht wel een kraamverband inhouden en afwachten....
Komt de vk neit even langs om te kijken dan? Bij mij waren het steeds scheutjes als ik opstond en/of ging zitten. Hopelijk zet het zich door! SUCCES!
Spannend hoor! Hoop dat het door gaat zetten,heb er geen ervaring mee...bij mij spoot het eruit met een kracht dat wil je niet weten hihi