Welke phil en teds is dit? En ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

phil en teds - Google zoeken

Ik kan deze overnemen van iemand maar ben benieuwd welke dit is.

En kunnen hier ook adapters op voor de maxi cosi? En als je er dan een kindje bij in wilt hebben, moet die dan in de duozit als je de mc ook gebruikt?

Ik heb kort een phil en teds kiwi explorer gehad maar de baby kon onderin amper liggen, want dan zat het oudere kindje letterlijk bovenop de baby.. Is daar bij deze wel genoeg ruimte voor?

Ik heb gelezen dat er ook een xl cocoon bestaat voor de p&t. Kan dat ook in deze?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    je link doet het niet ( of het ligt aan mij )

3. misa

misa Niet meer actief

4. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hij ziet eruit als een Sport (die heb ik ook). Daar kan wel een adapter voor een maxi-cosi op, maar dan kun je de duo kit niet gebruiken. Heb even voor je gegoogled en bij de Explorer kan het wel allebei tegelijk: Car seat adaptors | phil & teds online shop

Wij hebben geen XL Cocoon gehad, dus ik weet niet of die past. De ruimte voor het onderste kindje houdt niet echt over...

5. Storm

Storm Niet meer actief

Het lijkt mij ook de sport. De vibe ziet er anders uit. De classic ken ik verder niet.
    Wij hebben de explorer, die bevalt ons prima. Ik heb en hoef er geen MC op, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ze zeggen ook dat je de peanut niet kunt gebruiken met de duoseat, maar er zijn wel mensen die dat doen. De wagen is dan niet meer helemaal in balans, maar heb nog niets gelezen over ongelukken ;).

6. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties!

@filifjonka: ja de ruimte in wagens waar twee kids in kunnen (icm een baby) is vaak niet veel.. Jammer is dat!

@storm: wat is de peanut dan?

7. Storm

Storm Niet meer actief

De peanut is de reiswieg. Geen cocoon maar een echte bak zeg maar.

8. misa

misa Niet meer actief

Ooh zo..! Nou die ben ik toch niet van plan aan te schaffen. We hebben namelijk ook een hele fijne wagen (mura). En als het niet meer nodig is willen we de duowagen ook weer weg doen!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de peanut kan sowieso niet als je hem als duowagen wil gebruiken.

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    De foto met Brooke Shields? Dat is idd een Explorer.

Zelf heb ik de nieuwe Vibe, erg fijn ding! En voordeel van deze is dat hij verbeterd is, waaronder grotere duozitje. Mijn dochtertje van 3 jaar zit altijd onderin, ze wilt niet anders.

Explorer is de meest bekende en wellicht het meest populaire model.

11. misa

misa Niet meer actief

Wat stom eigenlijk..! Maar wij willen 'm dsn echt als duowagen, dus met de cocoon gebruiken.

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    De peanut heb ik wel i.c.m. duozitje gezien bij de Vibe.

Eigenlijk hoort het niet omdat het grootste gewicht voorin moet.
    Maaarrr hier zit dochter ook altijd achter omdat ze niet anders wilt en ze kan er dan in en uit wanneer zij wil. En lees het overal dat de oudsten achter willen zitten.
    Soms betrap ik haar thuis achterin de Vibe ;) zit ze daar te chillen en hij is nooit omgekieperd.
    Zou alleen de peanut niet doen i.c.m. duozit.
    Bij mijn oude Vibe deed ik de baby in de maxicosi (met behulp van adapers) en dochter achter.

13. misa

misa Niet meer actief

Dankjewel voor de uitleg..!

14. misa

misa Niet meer actief

Ik heb gezien dat er een verschil is tussen wat wagens. Zou je het missen om spatborden op de achterste wielen te hebben? Of is het echt een meerwaarde?

En er zijn duowagens waarvan het duozitje ook wat meer in ligstand kan. Hebben jullie het gemist, voor de mensen die dat niet hebben?

15. misa

misa Niet meer actief

Moet je bij die modellen ook een soort adapter hebben om het duozitje voorop te zetten? Dus in de stang waar de voorbeugel ook in gaat?

Deel Deze Pagina