Wij gaan binnenkort starten met IUI. Na 2 en half jaar geprobeerd te hebben op de natuurlijke manier zwanger te worden. Van de eerste was ik spontaan binnen het half jaar zwanger en ( dom genoeg) dacht we dat het nu ook wel zou lukken.... Na een aantal onderzoeken is er eigenlijk niets geks gevonden en vallen we in de categorie onverklaarbaar. Ik kan het zelf eigenlijk nog steeds niet bevatten waarom het onder de zelfde omstandigheden eerst wel lukte en nu niet meer. Volgens de gyn is het enige waar het aan zou kunnen liggen mijn leeftijd. Nu 36 en toen 31. Ik ga nu dus de volgende cyclus mezelf injecteren met hormonen. En nu maar hopen dat het op deze manier wel gaat lukken. We zouden echt graag een broertje of een zusje willen voor onze zoon. Ik ben nu op zoek naar soortgelijk verhalen ( hopelijk met succes). En ook bij wie is het een tweeling ( of meer) geworden. Want dat is echt iets wat bij ons wel maalt.... Als het maar geen tweeling wordt.... Kijk als het zo is, dan is het zo, maar de paniek zou wel even toeslaan denk ik....