Is het pendelen bij jullie uitgekomen?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Pindakoek, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik ben heel benieuwd of het pendelen bij jullie is uitgekomen?

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ja ben ik ook wel benieuwd naar!!
    Volgens mijn pendel ben ik in maart aan de beurt van een babyboy...
    Dusss vertel lady's!!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mijn eerste pendel was voor december 2009, die klopte dus niet want ik ben pas in januari gestopt met de pil ;)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb er al 5 gehad die niet kloppen... ( 3 oktober , 1 december en 1 in de tijd dat ferdi weg is .. ;) )

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Er is bij mij gependeld door een collega. En dan niet over wanneer ik zwanger zou worden. Maar wel of ik kinderen zou krijgen en wat het geslacht zou zijn. Er kwam bij mij een tweeling uit. Moest toen lachen want ik geloofde er niks van. 2 jaar later heb ik toch echt een tweeling gekregen. Vond het we heel bijzonder.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik had 3 keer December 2009 staan, is niet uitgekomen. Nu heb ik nog een staan voor Mei 2010 dus das nog afwachten.

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik hoop dat ik eerder ben dan de pendels zeggen maar je weet maar nooit.
    ik denk dat het iets leuks is waar je hoop uit kunt halen en wat grappig is als het raak is maar verder zou ik mij er niet teveel druk over maken

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

We zullen allemaal gewoon goed moet klussen en verder afwachten, of het daadwerkelijk uit komt.
    Maar natuurlijk hoop ik het wel, op maart, of deze maand of in iedergeval snel.
    succes dames!!

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Jada...leuk joh dat er toch een tweeling is gekomen :D!!

Klussen ga ik zeker doen..alleen moet het bloed eerst weg zijn..:)

Succes dames...! ben benieuwd bij wie het pendelen wel is uitgekomen..van mij mag AstridDi gelijk hebben bij mij...

10. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Met naald en draad bij je hand klopt 9 van de 10 keer wel!!
    Ook als je het bij mensen doet die al kinderen hebben, dan klopt het ook, heel apart!! Bij mij én bij mijn man zegt de draad 3 jongens.. We wachten af.............;)

11. Ukkepukkie

Dit is trouwens iets wat ze vroeger al deden..

12. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Ukkepukkie,wat bedoel je met: Met naald en draad bij je hand klopt 9 van de 10 keer wel!! ??
    Ik heb geen idee wat je daar mee bedoeld... of ben ik de enige?

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb in nov een mk gehad, 14 dec heb ik gependeld of ik zwanger zou kunnen zijn ( 9 dec had ik weer eisprong )

antw.nee niet zwanger pendel geeft aan januarie 2010 jongetje. 19 dec heb ik toch positief getest en ben ondertussen 12 weken zwanger.

daarna de vraag gedaan of het een jongetje of meisje was, ik heb 1 pendel voor jongen en 1 pendel voor meisje.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mejojo gefeliciteerd! :D

15. Sylvia1982

Gefeliciteerd Mejojo,mijn pendels waren 1x april van een meisje en 1x mei van een jongen.. dus ik moet het nog afwachten..ik probeer me er absoluut niet blind op te staren,maar hou het wel in gedachten stiekem natuurlijk

16. Ukkepukkie

Je hebt naald en draad nodig..
    Je houd je rechter hand op met je vingers gespreid..
    Iemand anders houd de naald en draad vast en haalt de naald 3 keer op en neer tussen je duim en wijsvinger..
    Dan stil laten hangen boven je hand..
    Gaat de naald heen en weer? = Jongen
    Draaid de naald rond? = Meisje
    Daarna begin je gewoon weer bij 3 keer op en neer tussen je duim en wijsvinger, dan boven je hand..
    De naald zal vanzelf stoppen boven je hand als er verder geen kids meer komen zeg maar..

17. Sylvia1982

Aha,ik snap m,daar heb ik dus iemand bij nodig die dat wil doen.. mijn vriend ziet mij aankomen,die vind al dat ik er teveel mee bezig ben.. gaat dus voor mij niet lukken denk ik..

18. Ukkepukkie

Je kan ut ook wel zelf proberen.... Als de naald nou een elftal aangeeft klopt ut waarschijnlijk niet ;) Succes!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Ukkepukkie..wat grappig dat ga ik zeker proberen hahahaha 8)

@ Sylvia ..je vriend wil je toch wel helpen als je het lief aan hem vraagt...;)

20. Sylvia1982

Hey Pindakoek!

Het woord baby hebben we even verbannen uit dit huis,hij heeft de instelling: komt vanzelf wel.. beetje irritant..
    Dus als ik dan ga vragen of hij dit wil proberen denk ik dat ie toch wel lichtelijk geirriteerd raakt.. en ik wou het een soort "verrassing"houden.. kijken of de pendels,of dat met die naald en draad uit komen.. en dan tegen hem zeggen: kijk is,ik wist het.

Toch zo maar is even een naald en draad opsporen hier;):D:)

Deel Deze Pagina