Opstipatie baby 8 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gitster, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wie heeft DE gouden tip?? Mini al 3 dagen zonder poep.
    Hij heeft er veel last van.
    Ik ben aan het verstappen van borst naar fles.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    3 dagen zonder poepen is heel normaal, bij bv zelfs wel eens 10 dagen dat ertussen mag zitten geloof ik.

Hier nooit last van gehad trouwens, kreeg sab simplex voorde krampjes en daar kun je heel goed van poepe. :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Infacol hielp hier goed :)
    Verder buikje masseren met de klok mee, even tempen, (niet gaan wroeten, enkel even tempen).
    Flesvoeding iets extra water aan toevoegen en zorgen dat je de voeding luchtig opschept: de poeder moet los uit elkaar vallen als je het schepje omdraait, en niet in de vorm van je maatschepje als een klont in de fles vallen, want dan heb je teveel voeding op de hoeveelheid water en dat kan dus verstopping veroorzaken.

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oke,
    Ik prop dat schepje idd vol. Extra water heb ik al gedaan. Zal zeker eens 'luchtig opscheppen'.
    Massage ed ook al druk mee aan de gang....Nou; op hoop van zegen. Van mij mag ie ff flink alles laten lopen hihi

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Zielig is dat he.... :( 3 dagen zonder poep is wel normaal, maar je ziet zelf wel aan je kleintje dat die daar niet tevreden mee is. Hier ook veel gehad, krijsen, rood snoetje, holle rug maken en schoppen met de beentjes. Als ik dan ga "fietsen" met de beentjes is ze stil en gaat soms zelfs een beetje brabbelen en lachen. Stop ik er mee, dan is het weer mis. Ik heb hier lactulose voor moeilijke stoelgang. Moet wel zeggen dat ik het luchtig opscheppen wat moeilijk vind, wat is precies luchtig, en wanneer heb je teveel...

Deel Deze Pagina