Lieve allemaal, Ook ik kom me hier helaas aanmelden...vanmorgen naar de v.k. geweest en het vruchtzakje is helemaal leeg...was 10 weken zwanger aan het formaat van het vruchtzakje te zien...moet morgen naar de gynecoloog...zie er wel tegenop...ik had ook helemaal niet verwacht dat het niet goed was...dus dat was wel even schrikken...maar dat is het voor jullie allemaal geweest....ik was ook nog alleen gegaan..dus met dikke tranen naar huis gereden....helaas......
Ach, wat ontzettend verdrietig voor je... en wat naar dat je alleen was! Je schrikt je rot he.. Ja, het zijn dan rottijden, ik wil je veel sterkte wensen voor de komende tijd. Doe rustig aan he. Amber
Heel veel sterkte. Ik heb gister een missed abortion gehad. Ik was 9 weken zwanger en het vruchtje is gegroeid tot 6 weken en 5 dagen. Ik ben gelijk gecurreteerd omdat de vruchtzak wel doorgegroeid was. Ik hoop dat je het een plaatsje kan gaan geven. MB2005.
Hoi! Inderdaad, de meesten hier weten hoe je je nu ongeveer voelt. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoop ook dat je er samen met je partner mee om leert gaan en het inderdaad een plekje kunt gaan geven. Liefs Annelies.
He bah, Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Wat vervelend dat je ook nog eens alleen was. Neem de tijd om dit te verwerken he. Neem je tijd zolang je zelf denkt nodig te hebben. Als er wat is kan je altijd komen praten he. Dikke knuffel van Mimi
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties...Het is zo onwerkelijk...Dacht echt dat er niets mis was..voelde me goed...misschien wel te goed achteraf....helaas mocht niet zo zijn...Jullie ook allemaal veel sterkte met jullie verlies nu en in het verleden..het zal ons allen nooit loslaten, maar een plekje krijgen in ons hart... Liefs San
Heel veel sterkte meid. Ik heb het in november meegemaakt en was 12 weken zwanger (had met 8 weken een mooie echo) en ging ook helemaal blij naar de gyn (ook alleen) en was het hartje gestopt met 10 weken. Neem echt de tijd om dit alles te verwerken. Afgelopen zondag (moederdag) was ik eigenlijk uitgeteld. En dat zijn dingen die je altijd bijblijven. Ookal ben ik nu weer zwanger en denken veel mensen dat je nu wel over die miskraam heen bent en willen ze er eigenlijk ook helemaal niet meer over praten.