Hallo, ik zou graag zwanger worden, nu heb ik afgelopen periode op mijn NOD, maar 2 dagen wat bloed verloren zonder stolseltjes.(sorry) en nu heb ik, opeens steeds last van vettige tepels, dit komt dan door de kliertjes van montgomery.Is dat een teken dat ik mogelijk toch zwanger zou kunnen zijn? Mocht ik zwanger zijn dat zou dat nu ongeveer 5 weken moeten zijn. Of hebben sommige hier ook last van terwijl ze niet zwanger zijn? Bedankt alvast voor jullie reacties!
Ik heb daar nooit last van gehad. Zwanger of niet. Ik denk dat je beter even een testje kunt doen, want je lichaam kan je vreselijk bedotten. En met een test heb je meestal sneller duidelijkheid Succes!
Hoi, dank je wel voor je reactie, zit momenteel 1 dag voor ovulatie. Heb steeds steekjes in mijn onderbuik en dus opeens sinds een paar dagen last van "vettige tepels"aan het einde van de dag. Heel gek, zelfs mijn man was het opgevallen.. gek hoor. Heb al een dochtertje maar had het toen niet, alleen toen ik borstvoeding gaf. Zij is ondertussen al ruim 2 jaar dus daar kan het ook niet van zijn.. Groetjes,
Je lijf kan je enorm voor de gek houden...dus alleen een testje kan je uit de onzekerheid halen...bij sensitest kun je al testen 4 dagen voor nod en anders de k2v5 (kruidvat testen) halen deze zijn ook zeer goed... Succes en hopelijk is het super goed nieuws!!! Liefs Pien