Gisteren een test gedaan en dacht wat te zien maar kon indrooglijntje zijn dach ik. Vandaag weer getest en eigenlijk precies t zelfde te zien. Zijn dit indrooglijntjes?? Vroeger ook deze test gebruikt en nooit last van gehad.
Ik lees de laatste tijd heel veel over indrooglijntjes en tuurlijntjes bij de kv Dus ik durf er nog niets over te zeggen... Ik zie hem namelijk ook. Ik heb de laatste maanden ook heel vaak zulke lijntjes gehad.. Ik hoop dat je morgen of overmorgen een duidelijker lijntje hebt!!
Ik zou nu 6,5 week zijn. Lang verhaal. Ik heb in 2009 een bbz gehad. Eerste 7/8 weken geen hcg bloed, urine en echo alles was negatief. Met 9,5 week operatie en was dus echt 9,5 week. Ik wist toen zeker dat ik zwanger was maar volgens artsen was ik gek. Weet nu ook zeker dat ik hoe dan ook zwanger was. Gewoon op tijd ongi geworden maar toch anders. Hcg word pas aangemaakt als het vruchtje zich innesteld. Als dit aan t uiteinde van de eileider is wat ik vorige keer ook had kan hcg dus heel laat pas op gang komen. 2 weken terug bloed en echo gehad en die waren negatief. Nu 15e weer een echo want ze houden me goed in de gaten. Dus ik wil juist geen lijntjes zien want het zit hoe dan ook niet goed
Gister was t roze maar in negatief niet te zien. Vandaag lijkt t grijs maar is t in negatief wel te zien. Dit was trouwens test van gisteren
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je dan geen lijntje wil zien. En als je 6,5 week zou zijn dan is dat zoiezo niet goed. Kv testjes geven inderdaad soms indroogstreepjes, maar die zijn bijna niet met foto vast te leggen En ik vind het streepje duidelijker dan een indrooglijntje, en waarschijnlijk is de test in het echt nog duidelijker De 15e pas een echo?? dat vind ik persoonlijk erg laat. Met jouw voorgeschiedenis (bbz) zou ik eerder aan de bel trekken! Want mocht het een bbz zijn dan zou je voor de 7 weken "geholpen" moeten zijn ivm je eileiders die gevaar kunnen lopen. Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee.
Ik heb tot nu wekelijks een echo gehad maar mijn gynaecoloog is een weekje met vakantie. Ik heb alle noodnummers voor als t niet gaat. Eigenlijk zou met mijn voorgeschiedenis het goed zijn als beide eileiders weg zouden zijn. Na 5 te zijn verloren en 2 mooie kindjes is t wel klaar
Ik heb dezelfde lijntjes.. Testen heb ik niet meer dus kan helaas geen foto maken. Op de + test leek er bij mij een lichte blauwe streep.. Maar nog niets duidelijk, dus kan je nog niet echt helpen..