Beste, Wij hebben een vraag. Mogen kraamhulpen een vlizotrap op? Of wordt dat echt niet geaccepteerd? Wij hebben het probleem dat onze woning bestaat uit: -een kleine slaapkamer, -een zolderkamer (alleen bereikbaar met vlizotrap) -de woonkamer De kleine kamer wordt de babykamer. Deze staat dan ook vol met spullen tegen die tijd en er is eigenlijk geen plek meer voor een bed of iets voor mij of onszelf. De woonkamer is klein. Er zou wel een 1-persoons bed in passen, maar dit zien we eigenlijk niet zitten. Ik zit er heel eerlijk gezegd niet op te wachten dat ik al die dagen en uren vlak na de bevalling in dezelfde ruimte ben als de kraamhulp. De ruimte waar dus in wordt schoongemaakt, stofgezogen etc. Zou zo graag nog wat rust en privacy willen tegen die tijd. Punt 2 die ik tegen kwam is dat er op deze verdieping ook geen stromend water is! Heeft u ervaring hiermee of eventuele ideeen/ suggesties? M.v.g. Minous
Hoi hoi, Als het goed is wordt er een intake gedaan in de zevende maand. Dan zou ik dat bespreken en goede afspraken over maken. Er is veel mogelijk. In principe heeft een baby het eerste jaar geen eigen kamertje nodig. Dus misschien toch met zijn allen op het kleine kamertje. Of de eerste dagen in een kraamhotel. Daarna kunnen de controles beneden gedaan worden. Groetjes Adrienne