gestopt maar nu weer borstvoeding; nu weer bozer en onrustiger!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Boukje34, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb onze zoon tot 18 maanden 3x per dag borstvoeding gegeven. Hij was altijd al een druk, boos en onrustig mannetje. Toen hij bijna 18 maanden was, werd hij heel erg verkouden en kon hij niet door zijn neus ademen, hij hoefde toen ook geen bv meer. Ik ben dus toen radicaal gestopt (afbouwen had ik al eerder geprobeerd, maar dat werkte niet).
    En het ging super! Hij was veel rustiger, blijer en vrolijker. Een week geleden begon hij weer te vragen, dus ik ben weer begonnen (alleen op verzoek, dus niet 3x per dag), ook met in het achterhoofd de mex. griep, zodat hij ook wat antistoffen qua verkoudheid etc. van mij meekrijgt. Nu valt het me op dat onze zoon weer veel bozer en onrustiger is dan in de periode dat hij geen bv kreeg.
    Kan dit, of verbeeld ik me dit?

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
  3. Nemo

Nemo Niet meer actief

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

heel apart. kan er ook niets van maken. kan het toeval zijn? misschien moet je nog eens een weekje zonder proberen en kijken of het weer gebeurt? als dat zo is is het misschien tijd te stoppen helaas....

5. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    #5 Safiya, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
    p.s, lees net dat jou kleintje al een stukje ouder is, dus bericht weer verwijderd ging niet helemaal op helaas..had de tekst nog niet helemaal goed gelezen,sorry

Deel Deze Pagina