Hoeveel eten?

Discussion in 'Voeding' started by stamboom, Sep 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ben ff neiuwsgierig: hoeveel aten jullie kleintjes bij de warme maaltijd topen ze zo oud waren als mijn dochter en wat vonden ze lekker (zelf klaargemaakt dan).
    Nog een klein vraagje: geven jullie al rozijntjes en welke geven jullie dan?

2. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

Nov 5, 2006
    430
    0
    0
    Sven eet eigenlijk alles mee wat wij eten, aardappels, pasta, rijst, groente. Maar dan zonder kruiden. Het één vindt hij lekkerder als het andere. Van het weekend heeft hij met smaak wat champignons en paprika gegeten tijdens het gourmetten. En een paar stukjes gebakken aardappel. Sven krijgt nog geen vlees.

De hoeveelheid is erg verschillend. Kan ik niet echt goed inschatten

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Damian heeft nooit potjes gegeten die vond hij vies. Dus hij at gelijk met de pot mee.
    Damian vind geprakte aardappels met groente erg lekker, ook al met 10 mnd.
    Roerbak vond hij niet zo in het begin, maar nu vind hij rijst heerlijk
    Wat die kleintjes vaak ook al lekker vinden is penne (pasta) die kunnen ze dan zelf al weg knabbelen.

Rozijntjes vind Damian niks.

4. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Nou, hier dus pas begonnen om met ons mee te eten, zl krijgt ze nog wel potjes omdat ze ook wel eens bij opa en oma eet die dan oppassen en zij dit prettiger vinden.
    Gelukkig lust ze het allebei. De pasta vond ze vreemd, allemaal rare sliertjes, maar ze at het wel met smaak op. Heerlijk vond ze witlof met een ham en kaas!
    Ik heb altijd wel het idee dat in een potje meer zit dan ik eigengemaakt geef, maar in een potje zit ook water, dus misschien niet echt een goede vergelijking.

Share This Page