vraag over kv 2v5 en lichtroze streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik heb een vraag ik heb net getest met een kv 2v5 en binnen 5 min een breed lichtroze streepje ik heb geprobeerd hem op foto te krijgen met me foon als ik de foto op me foon zie dan zie ik het streepje ook maar zodra ik em dan upload naar me laptop is het een stuk minder (vrijwel niet) te zien.
    is dit dan een indroogstreepje??
    of is het echt een beginnende zwangerschap?
    hij stond er binnen 5 min alleen is hij erg licht van kleur maar wel roze en even breed als de controle streep.
    thanks meiden ik blijf nog even proberen of ik em goed op de foto krijg.
    groetjes en liefs joyce

2. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Lieve joyce, de kv 2v5 zijn heel gevoelige testen en als je nu een roze licht streep hebt, dan ben je hoogst waarschijnlijk zwanger al zie ik dat je voor je NOD getest hebt...dan feliciteer ik je nog niet ...kan nog fout gaan...maar streep is streep.....
    ik zou over 2 dgn nog eens testen, als het goed is moet hij steeds donkerder worden...succes

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Kijk maar in mijn album .. Staan ook testjes in van kv en 1 met een heeeeel licht streepje !! ... Als ie binnen de 5min komt ben je zwanger !! :D Ik feliciteer je wel ook al zit je nog voor je nod t kan later ook nog fout gaan ... GEFELICITEEEEERD !! :D

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Toch wil ik de foto graag zien!

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Als de streep er binnen 5 minuten was zou -ie gewoon positief moeten zijn hoor! Doe anders over 2 dagen nog even een test, die zou dan duidelijker moeten zijn.

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik heb net even in je album gekeken en de foto van 1 juni komt erg dicht bij mij in de buurt kheb geprobeerd een foto te maken maar is echt bijna niet te doen terwijl hij voor me wel echt goed zichtbaar is :S
    kzal het nog eens proberen
    groetjes en liefs joyce

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    ik heb een foto gemaakt en ik hoop dat jullie het ook zien dit is de beste foto.
    wbt me nod dat is even een raadsel want ik had op de 11de een posi cb digiovu test en daarna heb ik met dipstick getest en die waren positief tot de 14de vandaag dat ik niet exact me nod weet maar doordat vanmorgen ik spugend boven de pot hing en ik echt doodmoe ben heb ik toch maar net een test gedaan met dit resultaat.
    thanks voor het kijken ps: in het echt is het streepje licht van kleur maar wel echt roze en binnen 5 min.
    groetjes en liefs joyce

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik zeg positief gefeliciteerd

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    hmm moeilijk te zeggen.. Mijn ervaring met de kv is dat ik altijd zwanger was, ook al had ik zo'n streepje zoals jou...
    Morgen of overmorgen anders nog eens testen.
    je hoeft ook niet echt te turen om hem te zien eigenlijk

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt meiden ik zal morgen of overmorgen nog een testje doen trouwens als je zo een licht streepje hebt op de kv test kan ik dan ookal de digi cb met indicator doen of zal het streepje dan eerst donkerder moeten zijn?
    groetjes en liefs joyce

11. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    de indicator zou ik nog even 2 daagjes mee wachten. De zwanger/niet zwanger, die kun je denk ik wel al doen.
    Mijn kv test was een tikje donkerder en gaf zwanger aan.
    Heb gehoord dat de indicator namelijk meer hcg nodig heeft.

Proficiat trouwens!!!!!!!!!!! Geniet er van

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oeh, die ziet er positief uit hoor! Ik duim voor je en alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

13. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    ik heb je foto in de andere topic gezien,
    Vandaag heb ik ook 5 dagen voor nod getest en mijn kv2v5 is echt spier maar spierwit.:(

Ik denk dat je echt wel zwanger bent !!
    Ziet er heel goed uit!;)

Succes verder!

14. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    ow ik zie nu net op de banner dat ik 6 dagen voor nod ben... aah oops, ja das wel heel vroeg dan haha.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik hoop voor je dat deze test positief is maar mijn test was 2 dagen geleden ook zo en nu spierwit. Het kan dus alle kanten opgaan.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik had gister zo'n test ongeveer en vandaag wat vager. Heel apart.Gewoon net als mij over een paar dagen weer testen (ik test ook ver van te voren hoor!)

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dat het alle kanten op kan gaan dat weet ik maar ik had dit eigenlijk niet verwacht morgen of overmorgen doe ik weer een testje en dan hopen dat ie mooi donkerder word ik laat het jullie weten :D
    weet nu ook me nod niet echt vanwege rare ovutesten deze maand de 11de was me cb digi positief dat was de laatste uit het doosje en verder getest met dipsticks die bleven dus tot de 14de positief aangeven me banner is ingesteld op cyclus van 28 dgn maar kan dus ook korter zijn.
    zodra ik nieuws heb laat ik het weten.
    degene die ook nog gaan testen succes ik duim voor jullie allemaal.
    groetjes en liefs joyce

Deel Deze Pagina