Toch geklust, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MvdW, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meiden,

omdat ik last had van een onsteking in mijn lies had ik verteld dat we deze maand over moesten slaan.
    We hebben het gisteren toch even geprobeerd.
    Volgens mijn banner was gisteren mijn vruchtbaarste dag (ik weet niet of ik hier nu echt vanuit kan gaan omdat dit net de eerste maand is dat we gestopt zijn met de pil).

Wat nu wel het geval is, is dat mijn darmen helemaal van slag zijn. Voel me niet misselijk o.i.d., en hoef ik niet veel naar de wc, maar het rommelt als een gek in mijn buik.
    Ook had ik gelijk gisteravond een zeurend gevoel rechts onderin mijn buik....maak ik me gek of kan dit al een betekenis hebben?

Liefs,

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou dat kan betekenen dat je een ei sprong hebt vandaag. maar kan nog niet een innesteling betekenen dat duurd nog ong een week voor je dat kan voelen. je kan nooit zeker weten wat het is. was het maar zo makkelijk en kon je in je eigen lichaam kijken! ;)

succes met zwanger worden

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En dat voel je zelfs niet altijd :) ,
    Ik wou wel een glazendeurtje in me onderbuik :), elke dag ff kijken of het goed zit

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee idd daarom zeg ik ook dat kan betkenen en niet dat is een ei sprong hahaha.
    ik dacht ook altijd mijn ei sprong te voelen maar heb achteraf toen nooit een ei sprong gehad aangezien ik pco heb hahaha. dus ja je lichaam kan je echt voor de gek houden ;)

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik zit me net te bedenken dat ik ook nog niet gegeten heb, dus misschien komt het daar ook wel door haha :)

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dan zal dat het vast zijn haha

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Grote kans dat het je eisprong is!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ikke ook PCO en weet nu hoe het voelt om een eisprong te hebben, vandaag bloedgeprikt omte kijken of die helemaal volledig is geweest hihi.. Vorige week maandag eisprong gehad. :) , heel duidelijk gevoelt

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh super meid gefeliciteerd met je ei sprong!
    dan is dat altijd wel weer een lichtpuntje vond ik.
    nou ik ben na 6 maanden clomid zwanger geworden. maar had uiteindelijk wel in 2 maanden gekund. vier maanden van de 6 sloeg de clomid niet aan. maar ben nu eindelijk zwanger en heel trots!

veel succes met zwanger worden. hoop dat je snel zwanger bent.
    zit je aan de clomid?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ik heb clomid, is de eerst ronde en slaat super aan :D Heb zelfs me eispron gevoelt :) was zo trots, alleen kan ik niet meer wachten met testen hahahahahah .

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

@ Tante Mars; wat super dat je je eisprong gevoeld hebt zeg, spannend hoor. Ben ook benieuwd of ik me de komende dagen anders ga voelen. :D

@ Sunlight; gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn dat je niet meer in spanning hoeft af te wachten.

Heb overigens net toch even gegeten, maar het blijft maar rommelen als een gek....

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mandy@ dan hoop ik voor je dat het je ei sprong is. ja het voelt heerlijk dat ik niet meer inspanning hoef te zitten, maar nu is het andere spanning zou alles wel goed zijn. groeit of beweegt het nog wel. ach ja dat is leukere spanning vindt ik.

tante marss@ bij mij sloeg ronde 1 ook aan 50 mg. moest toen voor een half jaar proberen en dan als ik niet zwanger was geworden moest ik terug komen. maar bij maand 2 voelde ik al geen ei meer en cyclus was weer langer dus ik wist dat er iets niet klopte maar ja toch niet gelijk heen gaan nou na 5 maande toch maar gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik gewoon gevoelsmatig zeker wist dat het niet meer aansloeg en idd. het sloeg niet meer aan. toen 100mg gekregen en tadaa zwanger!
    maand 1 hadden we het onwijs druk dus niet optijd geklust. laaste maand wel en gelijk zwanger.
    ik hoop voor je dat je zwanger bent. en anders nieuwe ronde nieuwe kansen. moed en hoop houden meiden dat is zo belangrijk.
    hebben wij ook altijd gedaan en het is dubbel en dwars beloond!
    laat je het even weten als je zwanger bent?
    ik zal aan het werk doei doei

liefs

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou als ze mij naar huis gaan sturen van probeer maar 6 maanden dan flip ik de pan uit. Heb drie jaar gewacht voor ik hulp kreeg is me wel lang genoeg geweest.

Wij hebben we goed geklust in de periode, toen ik me eitje voelde springen waren we zelfs aan het klussen :) ..

Wou man met 1 ronde 100mg al raak! :D

Deel Deze Pagina