Nieuwe Kruidvat test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ecosa, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    ladies, lees hier van alles over de nieuwe kruidvat test en indrooglijntjes en weet ik veel wat, ben nu echt in de war.

Ik heb positief getest met de nieuwe kruidvat test (die hetzelfde is als de CB zeg maar, 2 voor 9 euro ofzo). Er verscheen gelijk een dikke +. Hardstikke zwanger zou je zeggen. Maar een dag erna was die verticale lijn van de plus half vervaagd. Kan dat eigenlijk?
    Dus ik de andere test ook doen, was die ongeldig! :( Wel een plus, maar geen testlijn.
    Ja en doordat ik op die ongeldige test ook een plus kreeg, dacht ik oke dus dat gelijk die + verschijnt, zegt ook niets.

Ik ben nu heel erg in de war. Wat is jullie ervaring met die nieuwe test? En wat zouden jullie denken als jullie zoals ik hadden getest?
    Overigens zijn de symptomen er wel, maar in vlagen. Kan ik dus ook geen touw aan vastknopen.

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik had ook vrij wel meteen een plus en best duidelijk dus ik was al helemaal verbaad.. na een tijdje werd ie steeds lichter en lichter.. de volgende ochtend nog één gedaan en die was nog lichter.. ben inmiddels ongi... ik gebruik ze niet weer.. die van 2 voor 5,- zijn wel goed en trekpleister heeft ze ook...

mijn advies: koop een andere test en doe die, ik duim voor je

3. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Gewoon zwanger hoor meis. Sommige testen vervagen heel snel en sommige nooit. Als je binnen de afleestijd een + had dan is het gewoon positief. Gefeliciteerd

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd.. volgens mij ook gewoon zwanger..

testresultaten mag je na een bepaalde tijd NIET meer aflezen ( staat ook in de bijsluiter) want dat resultaat geld niet..

het enige resultaat wat geld is watje binnen de tijd afleest..

dus als de plus binnen de tijd kwam ben je gewoon zwanger.. gefeliciteerd :)

@ Missflower;

het kan ooit zijn dat je positief test, en de volgende dag lichter positief, en dan niet meer . dat hoeft niet perse aan de test te liggen, maar je kan dan ook een vroege miskraam hebben gehad waardoor je ongesteld bent geworden.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wat raar eigenlijk he, dat je het bewijs gewoon in je handen hebt maar je toch gaat twijfelen.. :(

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik hoor erg veel negatieve dingen over die testen dus wil je gewoon geen valse hoop geven. Haal nu gewoon een andere test en doe die. Als die ook posi is dan ben je gewoon zwanger

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik had er wel goede ervaringen mee. Had ook al een positieve cb digitaal in handen gehad en wilde deze bewaren.
    Bij mij bleef hij wel een paar weken duidelijk zichtbaar. Heb hem nu in de prullenbak gegooid, want de zwangerschap is helaas mis gegaan.
    Ik zeg gewoon zwanger!

8. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb gister nog een etos test gedaan voor de zekerheid en die was ook positief dames.. Dus ik moet eraan geloven. Nu maar hopen dat deze wel blijft zitten..
    Het rare is, nu is die verticale streep van de + op de kv test helemaal weg. Raar toch?

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou dan ben je gewoon zwanger :D gefeliciteerd!

ja ik had dat ook met die kv test maar was dan ook niet zwanger achteraf haha

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

ze zeggen ook niet voor niets dat als je je test wil bewaren je deze moet lakken met blanke nagellak. Dat zal dus wel tegen het vervagen zijn. Als je er dan zo over nadenkt, is het niet gek dat je nu (bijna) geen streep meer ziet.

Maar in elk geval proviciat :)

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dat blanke nagelak is bedoeld om het mooi te houden.. de test word anders zo vies geel

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    die + testen vervagen idd vaak en snel.. maar binnen de aflees tijd is een brede streep POSITIEF... je bent inmiddels overtuigd.. GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina