Hoi, Ik weet sindskort dat ik (ongepland..) zwanger ben. We zijn hier ontzettend blij mee en waren al druk aan het genieten. Totdat ik gisteren op de site iets las over een baarmoedermond die kantelde tijdens de zwangerschap en ik meteen ff ging voelen hoe die baarmoedermond van mij eigenlijk zit. (Tsja..?) Tot mijn grote schrik zat er wat bloed aan mn vinger. Ik direct helemaal in een dip en ben maar even gaan douchen. Omdat ik wilde weten of het nou echt bloedverlies was heb ik even een tampon gepakt en gekeken hoeveel bloed daar aan kwam te zitten en ja hoor ook daar zat wat bloed aan en een heeeeeeeeeeeeel klein stolseltje. Nu tot mijn grote verbazing heb ik helemaal geen buikpijn en vanochtend na de grote boodschap zat er nog een ieniemienie beetje lichtroze op het toiletpapier maar verder niets. Moet ik mij nu zorgen maken, de verloskundige bellen of..?
Hey, Gewoon gelijk bellen naar de vk! Anders maak je je hartstikke veel zorgen en dat is mischien helemaal niet nodig. 50% van de gevallen met bloedverlies heeft niets te betekenen en daar moet je dan ook maar vanuit gaan. Maar het risico is er altijd. Ik had zelf ook weinig bloedverlies, maar de gyn. maakte toch een echo. Helaas bleek het bij mij foute boel, maar de gyn. gaf wel aan dat bloedverlies vaker voorkomt zonder reden. Succes en veel sterkte
Hmm ja inderdaad. Heb net even mijn VK gebeld ze vertelde dat ze momenteel niet zoveel kan doen. Heb volgende week een echo. Vind het wel jammer, ben nou nog niet echt gerust gesteld.
@Kleinwonder: heb hetzelfde gehad. Wilde ook voelen en bloed... Bleek door aanraking te komen. Je baarmoedermond is heel gevoelig. Door aanraking was er vaatje geknapt. Hoop dat dit je iets meer geruststeld.
De ellende is inderdaad dat het alle kanten op kan gaan maar zolang je geen buikpijn hebt gewoon genieten meid. er is pas een miskraam als het vastgesteld wordt en zorgen maken moet je niet doen echt niet probeer te ontspannen en te genieten knuf miriam ik hoop trouwens dat de week snel voorbij gaat voor je dan heb je een echo en ben je gerustgesteld
Hai, ja ik hoop het ook. Ben in ieder geval blij met deze site! Maar ik vind het zooo raar, het is puur alleen mn afscheiding wat lichtelijk gekleurd is. Heb nu zoiets van: als het mis gaat, laat dit dan ook gebeuren maar dit is zo zenuwslopend! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kun je verdrietig zijn. Nu zit ik aldoor maar onzeker te twijfelen.