Ik ben nu ongeveer 5,5 week zwanger. Gisteravond had ik een afspraak met de informatrice van Moeders voor Moeders. Zij testte wederom dat ik hartstikke zwanger ben. Nadat ze was vertrokken ging ik naar het toilet. Ik schrok met daar wezenloos: helderrood bloedverlies! Geen stolsels oid, maar wel echt bloed. Toen ik een uur later weer naar het toilet ging, had ik bruin bloedverlies. Ook mijn darmen waren erg in de weer (gassen, bubbels ed.). Ik had gelukkig geen krampen. De hele nacht heb ik nergens last van gehad. Vanmorgen had ik weer bruin bloedverlies, gevolgd door een rode streep en weer bruin bloedverlies. Nu al even niets meer. Ik heb de VK gebeld. Zij zei nog niet veel te kunnen doen bij 5,5 week. Ze raadde me aan af te wachten en als ik me erge zorgen maak, langs te komen. Maar dan kunnen ze me nog niets garanderen. Ik voel me hartstikke onzeker. Ik heb in een opwelling alle zwangerschapsspullen opgeborgen. De kratten van MvM kon ik wel een schop geven! 50% kans dat er niets aan de hand is, maar daar heb ik nu weinig aan. Ik heb dus ook 50% kans dat het wel foute boel is! Sorry, maar dit moest ik even kwijt! Zwik
hoop voor je dat het in orde is ik zou gewoon naar de gyneacoloog gaan als je 6 en halve week zwanger ben dus over 1 weeek meestal kan je bij precies 6 week ook al hartje zien hoor hoor namelijk veel vrouwen waarbij het hartje al klopt met 6 week maar r zijn uitzonderingen. dus aan jou de keus natuurlijk hoop dat alles goed blijft gaan bij je
Ik zou het iig in de gaten houden..en ook op sypthomen letten zoals buikpijn,hevige bloedingen. En er voor zorgen dat je gelijk met 6 weken terecht kan voor een echo. Ook zou je eventueel door je huisarts een inwendig onderzoek kunnen laten doen. Hij kan dan kijken of je baarmoedermond open staat of niet. dit heb ik toen ook laten doen bij mijn bloedverlies met 5 en een halve week. veel sterkte toegewenst.
WAt je ook kun doen is nog een tijdje langer wachten totdat je zeker weet dat je 7 weken en een aantal dagen bent. Want dan moet er in principe echt een hartje zijn wat klopt. Met 6 weken kan het zijn dat het nog niet klopten dan maak je je nog meer zorgen. En ze zeggen vaak zolang het oud bloed is kan het geen kwaad, maar daar ben ik zelf niet helemaal van ovetuigd. Er zit niets anders op dan af te wachten en een afspraak voor een echo te maken. Succes en sterkte. xxx joyce
heel veel sterkte tot aan je echo ben ook bang dat je alleen maar kunt afwachten het hoeft echt niks te zijn. maar zekerheid heb je gewoon niet knuf miriam
Het bloedverlies is gelukkig gestopt. Ik hoop dat het hierbij blijft... Ik heb over 3 weken mijn eerste echo. Als ik tot die tijd geen bloed meer verlies, durf ik het wel af te wachten. Ik blijf voorlopig nog even duimen....