Wat is dit nu weer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by miranke, Mar 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Oh meiden,

Wat kan zo'n lichaam toch voor een hoop onzekerheid zorgen. Ik snap helemaal niets meer van de mijne. :(

Verleden maand een cyclus van 22 dagen (?) gehad. Deze maand begonnen op dag 8 met ovu testen (zowel CB als eigen merk apotheek). Ik kan gewoon helemaal geen tweede streep ontdekken. Ja, als ik hem in het licht houd en dan zelfs nog een beetje schuin. Vergrootglas is er bijna bij nodig! ;)

Gisteravond op dag 13 pijnlijke borsten....voelt als spierpijn. Ik dacht dus aan mijn ei. Nu op dag 14 wederom geen tweede streepje, maar supergevoelige borsten. Bij uitrekken en dergelijke gewoon pijnlijk.

Meiden, wie kent dit en kan mij wat meer vertellen? Volgens de banner zou mijn ei al lang geweest moeten zijn (bij een cyclus van 24 dagen).

2. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan het misschien niet zijn dat je dan voor dag 8 al je ei gehad hebt? Sommige mensen hebben een lf van wel 17 of 18 dagen en dat zou dus betekenen dat jij je ei wel al op dag 5 kan hebben bijvoorbeeld...

3. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Dankjewel voor je antwoord Parels.

Ik zou het echt niet weten.....het is nu maar gewoon afwachten. Ondertussen toch maar elke dag een ovu testje er tegen aan gooien. Je weet maar nooit.....

4. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    gewoon blijven testen meis en als je hem neit kunt vinden zou ik als ik jou was de volgende cyclus gewoon gelijk beginnen als je ongi bent!

Wel zou het natuurlijk kunnen dat je cyclus deze maand gewoon langer is dan de vorige, dus dat je ei misschien nog wel gaat komen! succes!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    of je hebt je piek gemist. Sommige vrouwen hebben maar een hele korte lh-piek die met 1 keer per dag testen te missen is. :rolleyes:

Share This Page