bah......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 3ebaby, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Vandaag alweer 34 weken zwanger nog even en dan mogen we ons mannetje in onze armen sluiten.
    Alhoewel ik wel een beetje onzeker begin te worden, dit is mijn derde zwangerschap en alles lijkt wel tegen te zitten :(
    Heb al 3 weken last van steken in mijn vagina en de steken zijn zo vel dat ik niets meer kan op het moment van zo'n steek, slaap echt heel slecht max 3 uur per nacht.... en ben niet de vrolijkste meer
    Zondag kwam mijn dochter een beetje te enthousiast op mijn schoot/buik zitten. Ze is toch 25 kilo en belande boven op me buik. Arme meid vond het heel erg en voelde zich heel erg schuldig maar kan gebeuren......
    Heb nu sinds zondag heel erg veel harde buiken en ze drukken op me onderkant, heb soms echt het gevoel dat er iets uitkomt....
    Ook mijn afscheiding is meer geworden!
    Gister toch maar ff de verloskundige gebeld en ze denk aan indalingsweeen.... Maar na mijn telefoontje van gisteravond had ik tussen 10 en 11 steeds een terugkerende kramp! hierna was het weer weg........
    De kleine beweegt nog wel maar wel minder.
    vanmiddag om 3 uur toch maar een extra controle ingelast, want zit me niet lekker
    Ik ben zo onzeker nu en hoop dat het nog 3 weken blijft zitten.
    sorry voor me geklaag maar lucht wel ff op :)

Liefs jolanda

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Klagen daar is dit forum onder andere ook voor.:)

En meid, je klaagt niet! Dit is ook een hele vervelende situatie, spannend hoor! Ik hoop ook voor je dat de kleine nog even blijft zitten en dat de VK goed nieuws heeft.

Succes straks!

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik herken je klachten wel, heb ook vaak steken bij mijn schaambot, geen idee waar het vandaan komt.

Veel succes bij de vk vanmiddag, hopelijk kan ze je geruststellen en blijft de kleine nog even lekker bij mama in de buik zitten!

Deel Deze Pagina