Hallo melden ( hier ben ik weer met nog een vraag ) Ik ben aan het bijhouden hoe mijn cyclus verloopt. En ik vroeg mij af of mijn luteale fase niet te kort is ? Ik zal mijn cyclus is beschrijven. November: 20 nov. positieve ovulatie test ( ochtend getest). 22 nov. links onder in steekjes. 23 en 24 nov. gevoel in onderbuik. 30 nov. bruin/rood afscheiding tot aan 4 dec. Toen kreeg ik echt rood bloed. Hoelang is hier mijn lf dan ? En is die niet te kort aangezien ik op 30 mov al begon met oud bloed/slijm. Nu had ik 20 december een positieve test in de ochtend. Die avond en de dag daarna geklust. Nu had ik vanochtend bruin/rood slijm op mijn papiertje. Dit is toch te vroeg ? Wel in de avond geklust dus misschien wat geraakt vanbinnen ? Ik heb wel alweer een raar gevoel in me onderbuik. ( alsof er een band omheen zit) En klopt het dat mijn nod dan 31 december is ? Alvast bedankt voor het meedenken. En een fijn weekend allemaal. P.s sorry voor mijn lange verhaal
Helder rood is dag 1. Dan kom je op LF van ong 12-13 dagen, afhankelijk van wanneer je eisprong is geweest. NOD kun je op 2 jan zetten (12 dagen na vermoedelijke ovulatie) Bloedverlies kan ovulatiebloeding zijn of gewoon van het klussen