Hoi meiden, Afgelopen maandag mn NOD, ik heb altijd een cyclus van 29dagen al zolang ik ongesteld ben. Nu werd ik dus niet ongi en dacht nou morgen dan maar.. Niks dus.. test na test allemaal negatief:x Nu deed ik steeds maar een tampon check om te kijken of er wat kwam, en ja gister zat er ineens roze op. Nou daarna steeds bijna niks meer, bruin maar dan echt een speldenknopje. Ook vandaag is het alleen te zien als ik een tampon in doe, nog geen helder bloed en ook minimaal. Verder heb ik gewoon een inlegkruisje in maar daar is al helemaal niks op te zien. Ik heb ook geen menstruatiekramp, alleen gisterochtend flinke steek rechtsonder. Nu heb ik vandaag maar aangehouden als eerste dag van de menstruatie ondanks ik het nog geen echte menstruatie kan noemen. Maar zwanger ben ik geloof ik echt niet. Ik wordt er gewoon echt knetter gek van, snap niet waarom ik ineens zo ontregelt ben. Zijn er meiden die dit herkennen???
Raar dat je ineens zo onregelmatig bent! Kan me voorstellen dat je daar gek van word... Kan het niet zijn dat je later wel positief test? Of dat door stress of iets je menstruatie uitblijft? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.