Zit het tussen je oren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robin77, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil (sinds maart 2008), maar voel me toch anders. Van me zelf had ik altijd een hele strakke buik zonder te sporten en ben sinds 3 maanden druk aan het sporten...maar in plaats van dat mijn buik nu nog strakker wordt...wordt mijn buik dikker :( Ook heb ik het idee dat mijn borsten groter worden. Wil ik dit nu zo ontzettend graag zien, of zou het ook kunnen komen door het stoppen met de pil?!?

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja joh ben al voor mn gevoel heilig overtuigd drie keer zwanger te zijn... denk dat je het te graag wil en dat je een soort schijn-zanger wordt en er zelf heilig van overtuigd ben!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het kan ook van de hormoonsverandering zijn
    ik heb nergens last van als ik aan de pil zit maar als ik er vanaf ben wel :( :(:

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, dat zou inderdaad heel goed kunnen! Wel erg jammer natuurlijk :(

5. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoi,
    Ik herkenje gevoel. Ik ben nu 6 weken gestopt met de pil en voel me ook heel anders.
    Duizelig als ik opsta, gevoelige tepels af en toe,last van stekjes onderin recht van mij buik. zit snel vol.....
    Ben er ook erg mee bezig, maar denk ook steeds zou ik zwanger zijn, of is het ontpillen. Ben al eerder eens gestopt met de pil en toen had ik dit niet.
    gr enne

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik herken het ook! dacht dat het deze maand echt raak was! voelde me zo anders! en (dacht?) dat er allemaal dingen veranderde ! was er gewoon van overtuigd dat het goed zat! tot dat me temp vanmorgen 36.5 was en ik dus ongi werd! ik heb mezelf deze maand goed voor de gek gehouden en het was een hele grote teleurstelling!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

komt door de hormonen meiden, hier nog een namelijk.

8. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Ik heb nog geen test gedaan, en ben al die tijdook nog niet ongi geweest. Durf niet te testen en weet ook niet wat het moment daarvoor is omdat ik mijn cyclus niet ken.

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik ga zo etos zwanger worden halen wie weet maakt het me cyles wat korter ?

10. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Wat is etos zwanger worden?

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zichzelf onbewust voor de gek houdt ;) Maar het voelt inderdaad gewoon anders. Maar ja, dan vanavond maar weer een uurtje stevig sporten in de sportschool en kijken of ik die dikkere buik nog weg krijg ;)

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hahaha ik ben ook dikker geworden sinds ik gestopt ben, eet niet meer en sport niet minder... Toch vreemd he?

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Inderdaad erg vreemd :-s Ik was toch echt gaan sporten voor een strakker lijf. En het lijkt me fantastisch om zwanger te zijn en een dikke buik te hebben...maar zolang ik nog niet zwanger ben mag die dikke buik van mij nog wel even weg blijven hoor :rolleyes:

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dat heb ik dus ook... als het voor een goed doel is GRAAAAAG anders dus liever niet :)

15. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ach, ik blijf toch stiekem hopen dat het niet een spontane dikke buik is ;)

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Die hoop is voor mij sinds gister alweer vervlogen, maar ik zal voor jou duimen ;)

17. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Net weer naar de sportschool geweest, dat moet toch eens zoden aan de dijk gaan zetten zou je dan toch denken ;) Nou ja, nog elf dagen en dan kan ik testen.

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Over 11 dagen mag ik weer flink klussen, is ook wel goed voor de spieren denk ik zo ;)

19. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik ben eind dec gestopt met de pil.
    Nu heb ik opeens weer pukkels en mijn buik is niet meer zoals het was ondanks dat ik niet meer eet of minder sport (leuk is andesr maar het is voor een goed doel)
    Verder voel ik me niet echt anders.
    Hopelijk hebben we allemaal snel een goede reden voor die dikkere buik!

20. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Het zou wel erg vroeg zijn om al symptomen te hebben hoor! Maar je weet natuurlijk nooit ;) Waarschijnlijk komt het van 't ontpillen....

Deel Deze Pagina