Vraagje over wagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 3,5 maand oud.
    Hij is best een flinkerd hij is 64 cm en 7320 gram.
    Hij ligt nog in de wagenbak, maar de laatste week lijkt hij dat niet zo heel leuk meer te vinden...
    Telkens als we aan de wandel zijn en hij ligt wakker en we gaan stil staan gaat ie met zn hoofdje draaien en word driftig en gaat huilen/krijsen!
    Als ie erg moe is dan heeft ie t niet want dan valt ie meestal in slaap in de wagen.
    Nu heb ik net even de wagen omgebouwd tot wandelwagen en mn mannetje er even in laten liggen en zitten met de nieuwe voetenzak en hij vond t heerlijk!
    Maar ik twijfel toch erg of ik hem wel zo zal laten hij is nog wel erg jong, en lijkt dan echt geen babytje meer!
    En is dit niet slecht voor hem deze houding?!
    Wat denken jullie? En vanaf wanneer lagen jullie kindjes in de wandelwagen?

Ohh ja heb trouwens een urbun jungle en kan bijna plat voor als hij zou gaan slapen...
    Alleen kan je hem niet meer zien zoals in de wagenbak, dit is ook erg jammer!!!!
    Ben benieuwd naar de reacties!!!
    Liefs...

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    volgens mij is het nog te jong hoor, wij hebben ook niet zo grote wagen bak een quinny dreami en als ze daar niet meer inpassen raade ze aan om haar te vervoeren in de maxi op het onderstel.
    en inderdaad het baby zijnde is dat ook weg

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Mijn zoon is ook met 3,5 maand in de wandelwagen gezet. Ik had dezelfde problemen als jou en Gijs vond dit veel leuker.
    Ik had hem helemaal plat gedaan en toen had ik er nog een fleeche deken (opgevouwd) ingelegd. Zo was het extra zacht en warm voor hem.
    Ik zie er geen nadelen aan.

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Het schijnt erg slecht te zijn voor het ruggetje en het nekje omdat ze dan toch minder goed de hobbels en bobbels op kunnen vangen dan in de bak. Ook in de ligstand.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje paste met 4 maanden niet meer in de bak. Als je hem helemaal plat legt, met de voetenzak of dikke handdoek en de eerste tijd niet te ver gaat lopen, kan het geen kwaad.

6. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou nog zolang mogelijk rekken.ik vond het zo jammer dat mijn Zoontje snel uit dé bak groeide. Dé houding is niet zo goed voor hem en hij kan niet lekker vrij bewegen.Dat vond ik heel jammer voor mijn Zoontje toen hij nog een maand of 5 was .Ook qua prikkels en rustig een slaapje doen.Het gaat allemaal al zo vlug.Het Baby gaat er zo snel af idd

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb jayden nu sinds 2 weken in de wandelwagen... hij paste echt niet meer in de wagen bak dus dat vond ik heel zielig, ik loop alleen kleine stukjes hooguit 45 min en natuurlijk wel de ligstand. als ik echt ga winkelen oid dan neem ik lekker de draagdoek

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij hebben vanaf 2 mnd eigenlijk anne vooral vervoerd in een buikdrager
    die gilde ook alles bij elkaar in de kinderwagenbak maar dat vond ze geweldig :)

en sliep ook prima kennelijk want dat heeft ze veelvuldig gedaan :)

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra lag met 5,5 maand in de wandelwagen, ben benieuwd hoe lang Dinja het leuk blijft vinden in de bak!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zolang als het kan in de bak houden, dat schijnt het beste te zijn. Maar als het echt niet anders kan zou ik de wandelwagen gebruiken. Hier overgegaan met 6 maanden

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Blijf dan toch nog even de bak gebruiken!!!
    Kijk wel zo lang het kan houd ik m er dan in!

Deel Deze Pagina