zenuwen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by dochter2009, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    pff jeetje zeg, had gehoopt dat ik wel een beetje nuchter zou blijven, maar het lukt me niet. aan mijn testen te zien heb ik twee keer positief getest. gister en vanmorgen (5 en 4 dagen voor nod). De vorige ronde testte ik later positief, maar dat ging mis.

aangezien ik nergens last van heb, niks voel en eigenlijk niet durf te hopen dat het dit keer raak is, ben ik toch bang dat het niet doorzet. Morgenochtend maar weer een test doen en ik hoop zo dat die duidelijker is. maar ja... wie zal het zeggen. irritant die onzekerheid. mn testen zeggen opzich genoeg, maar ja...

was het maar eerste kerstdag, mijn dag dat ik ongi moet worden, dat ik dan een test deed die gewoon zegt ZWANGER! maar ja... nog 3 nachten en 4 ochtenden te gaan... pff

herkenbaar? haha

2. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit nu, lijkt met heel onwerkelijk al het eindelijk zover is. Hoop voor je dat het goed blijft gaan! Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd met je positieve test!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    dina is zwanger, dina is zwanger :)

Ga je morgen met kruidvat testen? Mocht je evt nieuwe willen. Schijnt dat de trekpleister testen van dezelfde fabrikant zijn als die van kruidvat. Dus exact dezelfde testen.

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    hee meis, haha nou hoop het wel. ik ga morgen met kv testen ja. ik heb geen trekpleister in de buurt helaas! dat is wel balen. ga even naar kv in een ander dorp en hoop dat ze het daar wel hebben. kan nog 2 plaatsen afrijden waar ze misschien wel hebben. zenuwennn..............grrrr

5. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    nou hoop dat voor je dat ze ze hebben...en anders is er in 1 van die andere dorpen vast wel een trekpleister.... ow purmerend zie ik...is de dichtsbijzijnde en anders amsterdam...hhhmmm das balen

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    ja... purmerend is lastig parkeren haha heb geen zin om daar helemaal heen te rijden eigenlijk hihi

7. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik zou geen ovutest nemen, testte ik ook positief mee en toch echt niet zwanger...
    Probeer er idd een vd kruidvat, want een streep is een streep.
    Maarre ben je zo super vruchtbaar je eerste twee rondes allebei zwanger? (jaloers)

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    nou geen idee... ik hoop het wel. kan me niet voorstellen dat ik 1 van de gelukkigen ben..... nog niet over nagedacht eigenlijk. maar ja...vorige keer was het wel erg licht, dit keer al een stuk duidelijker. ikhoop het heel erg dat ik vruchtbaar ben. heb heel veel schietgebedjes gedaan om het zo maar te zeggen...

Share This Page