Net getest en zwanger????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debo81, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, graag jullie mening. Na 2jaar proberen zwanger te raken heb ik vandaag met cb positief getest, tot 2xtoe. Ik durf t niet te geloven. Maar ben ook bang dat ik de uitslag verkeerd aflees, heb nl een duidelijke plus maar het horizontale streepje is wel lichter dan het verticale streepje, betekend dit dan toch niet of wel zwanger? Misschien n domme vraag maar durf er bijna niet op te hopen...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja wel zwanger zou ik zeggen. Koop anders de 2v5 euro kruidvat testen?

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik denk toch dat je even een foto moet uploaden...
    We hebben geen rontgen-ogen :D

(maar je verhaal klinkt goed hoor)

4. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    Als je een duidelijke plus ziet is de kan errug groot dat je zwanger bent. Heb je misschien een foto?

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Als je 2 keer een kruis hebt gehad dan is ie volgens mij gewoon positief!
    Heb je een foto??

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de snelle reactie... Omdat t zondag is kon ik alleen maar cb testen bij al halen, heb er nu 2 gedaan en beide positief, maar wel een lichtere horizontale streep of maakt dat dan niet uit, en iemand hier ervaring met cb testen, zijn ze we betrouwbaar?

Sorry zou graag een foto plaatsen maar weet heb even geen pc, heb n iPad en geen idee hoe ik ze hierop moet krijge. Haha
    Ik ga morgen denk maar de huisarts bellen? Ooh durf echt nog nietblij te. Zijn

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    De horizontale streep staat er standaard. De verticale streep moet duidelijk zijn. Als die duidelijker is dan de horizontale dan ben je zeker zwanger!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als de streep lichter is maakt niet zoveel uit maar hij moet bij de cb plus strepen wel net zo breed zijn.....

9. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Miss ff foto maken met je telefoon van je foto op de iPad en via je tel hier plaatsen? Spannend zeg woww

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Als je een lichte horizontalen streep hebt en een donkere verticale streep dan ben je hartstikke zwanger. Want de horizontale streep zit voorgdrukt in de test. Maak er maar eens 1 open dankun je het zien. En de verticale streep is jou hcg. Dus als die dik is dan heb je heel veel hcg. En ben je echt zwanger. Gefeliciteerd.

Xxx joyce

11. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bas het klopt wat je zegt, ben er ook net achter gekomen... Klinkt toch echt spannend... Voel me ook al weken niet goed dus maak me tegelijkertijd zorgen maar ga morgen gelijk naar de na, laat t hier wel even weten...verticale lijn was iig echt dikgedrukt, horizontaal ook goed te zien maar lichter, lijnen zijn dus niet gelijk....

Heb geprobeerd om een foto erop te zetten maar lukt helaas niet

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nee dus het klopt. Waarschijnlijk ben je al meer als 4 weken zwanger, zou dat kunnen?i
    Xxx joyce

13. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zit nu in dag 40 van m'n cyclus dus kan rond de 5weken zijn, hoop t zo erg... Doordat we àl zolang bezig zijn en operatie die ik laatst heb ondergaan durf ik echt nog niet blij te zijn.. Voel me ook zoo ellendig...ontzettende buikpijn afgelopen 2weken zelfs op de ha post gezeten, hoofdpijn en misselijk... Nou hopen dat dat allemaal een goed teken is

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Omdat je zo lang bezig bent loop je vast bij de gyn, maar als dat niet zo is zou ik gewoon zo snel mogelijk bellen om eenafspraak te maken, zodat je een echo krijgt om je termijn te bepalen. want als je nu op dag 40 zit ben je eigenlijk in theorie 6weken en 5 dagen zwanger. Maar als je een laat ei hebt gehad kan het ook korter zijnnatuurlijk. Dus morgen meteen de poli bellen voor een afspraak succes en als je niet bij de gyn loopt dan gewoon de vk bellen en smeken voor een echo hihi.

Succes xxx joyce

15. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi joyce, dank je voor je reactie... Loop idd bij een gyn maar nu op een laag pitje, zouden nl IVF ingaan maar hebben we uitgesteld tot juli, ben nl pas aan een eileider, verwijderd, geopereerd... Ben dus ook nog een beetje bang voor buiten baarmoederlijke, of is die kans nu juist kleiner Pff voel me zon leek op gebied van zwanger zijn hAhAH...

Ga morgen even bellen, Wow 6 weken klinkt echt al ver hAhAH, ik laat t hier morgen wel even weten

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Tja de over bbz durf ik geen uitspraak te doen. Ik heb zelf ook 2 bbz gehad. Alleen ik mag van geluk spreken dat ik beide eileiders nog heb. En ik weet dus echt niet meer wat de kans is op een nieuwe bbz. Is volgens mij wel iets groter maar jou slechte eileider zeg maar is nu verwijderd dus ik denk dat de kans dus nu weer kleiner is, zeg maar normaal maar dat weet ik niet zeker hoor. Maar ik ben benieuwd hou het afloopt succes.

Xxx joyce

17. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Wat rot dat je 2x een BBz mee hebt moeten maken, gelukkig is t goed gekomen, ik ga morgen bellen, lett u knowxx

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik ben nieuwsgierig

19. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai joyce, dacht laat je toch even weten Ben ZWANGER!!! Heel blij maar voel me ook zoooo rot... Overgeven, duizelig,koortsgevoel en buikpijn... Ha zei dat ik rond de 6weken ben, heb 29e een afspraak bij de gyn!

Zie dat jij 2kids hebt, herken je t gevoel van angst, voel me echt onwijs raar en moet soms ineens al huilen, zit ik mezelf gek te maken? Snap t niet helemaal want Zijn al 2jaar bezig,ben blij hoor maar tegelijkertijd voel ik me ook rot en down, is dat raar?

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nee is normaal.komt volgens mij ook nu door de verandering van je hormonen. Je wordt gewoon wat gevoeliger.

Maar super gefeliciteerd. En die onzeKerheid zal lang op de loer blijven liggen, maar as je de eerte echo hebt gehad zul je weer even geruster zijn.

Als ik jou was zou ik de gyn bellen, zodat je volgende week al een echo kunt krijgen, want dan ben je ongeveer 7 weken als ik het goed begrijp en dan klopt het hartje al.

Xxx joyce

Deel Deze Pagina