Hai ladies, Het is een tijdje terug dat ik hier gepost heb, druk druk druk met zo'n kleine hihi Maar goed, ik heb nu dus last van een doorbraakbloeding.. Gebruik de pil al weer bijna een jaar en heb hier vrijwel nooit last van gehad.. Vorige week heb ik, rondom de vruchtbare periode gemeenschap gehad met mijn vriend, en 2 of 3 dagen later dus bloedverlies.. Ik heb nog voor een aantal dagen de pil die ik moet nemen.. Op internet staat dat de pil gewoon nog werkt en ik de rest moet blijven nemen, maar een vriendin van mij is op deze manier zwanger geraakt.. Heeft iemand advies? Dit ook al eens meegemaakt? En kan iemand me gerust stellen dat het echt niet zo hoeft te zijn dat ik nu misschien toch een kans heb dat ik zwanger raak//ben/word.. Komt namelijk echt niet goed uit nu Wil niet ondankbaar klinken, maar eerlijkheid dient de mens
Aangezien de pil geen 100% bescherming biedt, kan je zwanger raken ja. Kan er niks anders van maken voor je, sorry Kans is natuurlijk wel erg klein.
O, en als je de pil goed volgens voorschrift slikt, heb je geen vruchtbare periode. Over het algemeen dan.
Thanks.. Wel een beetje wat ik dacht ja.. Nja, we wachten de periode wel even af en anders misschien binnenkort voor de zekerheid maar een testje doen Bedankt voor je reactie!