zwanger na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje76, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hee dames,

    daar ben ik weer
    ik heb 20 juni een miskraam gehad en ik heb zo'n ongi gevoel in mijn buik sinds 2 dagen....
    ik ben niet ongesteld en ik dacht net toen ik thuis kwam ik doe eens een zwangerschapstest.

    Hier kwam een positief resultaat uit.....maar nou weet ik niet of het nog van het hormoon is van mijn vorige zwangerschap of dat het een nieuwe zwangerschap is...

    wie weet dit?

    Liesje

    PS ben eigenlijk bang dat dit nog hormoon van mijn oude zwangerschap is....
     
  2. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Je hebt wel snel na je miskraam getest. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. Het zou natuurlijk ook nog van je miskraam kunnen zijn. Zo lang is dat nog niet geleden..Ik denk dat je gewoon nog even moet wachten tot je op je NOD zit en misschien zelfs wachten tot een paar dagen na NOD. Misschien een week of zo. Dan er weer eens een test tegenaan gooien.
    Het is nu nog te kort na je miskraam om te kunnen zeggen of je zwanger bent. Evt zou je bij de huisarts een bloedtest aan kunnen vragen, maar daar zou ik persoonlijk nog even mee wachten!

    Heel veel succes meid! hoop voor jullie dat het weer raak is!
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ik denk dat je nog hormonen in je lichaam hebt...
    dat had ik ook en ze vertelde me ook dat die er nog n maand in konden blijven zitten
    maar ik hoop voor je dat het tog raak is succes

    xxxx
     
  4. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je zit pas 15 dagen na je miskraam. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat dit een nieuwe zwangerschap betreft.
     
  5. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb het laats na gevraagd op het verloskundige forum,
    en hun zeiden pas na 6 weken kan het een nieuwe positieve test zijn.

    Maar ja je weet maar nooit, succes. ;)
     
  6. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Zal wel snel zijn idd, want dan heb je al een ei, innesteling en alles gehad!

    Maar wie weet, ik had 2 1/2 week na mijn curretage (zwangerschap van bijna 16 weken) al een negatieve test! (Was nieuwsgierig en voorkomt verwarring als mijn ongesteldheid lang op zich laat wachten!)

    Succes!
     
  7. droom

    droom Actief lid

    25 jul 2006
    353
    0
    0
    Heb zelf ook een miskraam gehad, en mijn ha zij ook dat ik na 6 weken pas weer een betrouwbare test kon doen. Het hormoon blijft nog lang in je lichaam. Zelf heb ik nog zeker 2 weken zwangerschapsverschijnselen gehad! Zou bij jou dus ook het geval kunnen zijn.

    Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

    Gr Droom
     
  8. jessie33

    jessie33 Actief lid

    2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik heb in dec 2006 een miskraam gehad en mij werd toen ook verteld dat het wel 6 weken kon duren voordat de hormonen uit je lichaam zijn. En ik denk ook dat het met 15 dagen wel erg snel zou zijn gelukt.
    Neem ook zeker de tijd voor je verlies en succes verder

    Groetjes Jessie33
     
  9. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    denk idd dat het nog het hormoon is van je miskraam.
    maar het zou natuurlijk wel heel goed kunnen dat het je ovulatie is die je voelt.
    succes meid hoop voor je dat die :evil: :evil: weg blijven
     

Deel Deze Pagina