Zwanger na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by OemOethmen, Mar 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

Jan 13, 2008
    164
    0
    0
    Een vraagje; hoelang na een miskraam kun je zwanger raken, en wanneer is vruchtbaarste periode bij een regelmatige cyclus?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat ligt eraan, is de miskraam spontaan op gang gekomen of moest je gecurreteerd worden? Bij een curretage heeft je baarmoeder net iets meer tijd nodig om te herstellen. Meestal krijg je als advies mee om een cyclus af te wachten en dan dus na de eerstvolgende menstruatie weer te gaan proberen.

Hoelang is je cyclus gewoonlijk? Ik begrijp dat je cyclus regelmatig is, maar dan weet je nog niks over je vruchtbare dagen. Bij een cyclus van 28 dagen, vallen je vruchtbare dagen (je eisprong en twee dagen ervoor) tussen de 12de en 16de dag. Dit kun je soms zelf al merken doordat je op die dagen 'rekbaar' slijm hebt, dus wat dik, taai slijm dat meerekt (ja bah ;P) Dus als je cyclus korter of juist langer is dan 25 dagen, dan tel je die dagen erbij op of trek je ze juist af.

Verder wil ik je sterkte wensen met het verwerken van je miskraam. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat die beeb gezond en wel mag komen!

Ennuh, nog 1 laatste tip (als ik dan toch al op dreef ben haha) Ik zou als ik jou was vanaf nu om de dag klussen tot bv. de 17de dag. Meer is niet nodig en is juist slecht voor de kwaliteit van de zaadjes.

3. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

Jan 13, 2008
    164
    0
    0
    hahaha
    Bedankt!
    Klussen gaat nog niet lukken, want ik heb nog steeds bloedverlies. Dus ff geduld, hahaha

4. serlovesang

serlovesang Actief lid

Aug 5, 2006
    130
    0
    0
    ik heb ook 2 miskramen gehad en na de eerste miskraam zeiden heel vel mensen tegen mij dat je dan meer vruchtbaar bent en extra veel moet klussen dus na de bloeding natuurlijk en die maand erop was ik gelijk zwanger weet niet of het toeval is of.. haha en nu heb ik een sdochtertje van bijna 5 maanden SUCCES!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb eind Juli een ma gehad, ik heb pillen voor de uitdrijving gehad, 2 maanden later was ik weer zwanger...

Sterkte met de verwerking en succes met zwanger worden ;)

Share This Page