kan dit een miskraam zijn?

Discussion in 'Miskraam' started by , Mar 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal, hoop dat er nog iemand wakker is..

Heb vreselijke buikpijn... geen bloedverlies en het zit echt bovenin mn buik.. het voelt alsof ik e cht darmkrampen heb, nodig naar het toilet moet maar ik hoef niet?

2. Hoi, het wil niets zeggen. Het kan inderdaad zo zijn dat je buikpijn krijgt wat bovenin. alles schuift namelijk een beetje naar boven toe en dat kan klachten geven. Dat had ik bij de eerste ook. Ik hoop dat je wat gerustgesteld bent. Als het niet goed is, heb je zowieso rood bloedverlies en heb je hevige krampen in je onderbuik. In ieder geval 9 van de 10 keer. groetjes

3. Niet meer actief

nee het is echt alsof je darmkrampen hebt maar dan constant... :(
    Doet echt ontzettende pijn!

4. Als je al even niet naar het toilet hebt kunnen gaan, kan het zijn dat je obstipatie hebt, maar als dat niet het geval is, weet ik het niet. Als jet het gevoel hebt dat het echt bijna niet te houden is, zou ik eigenlijk bellen met je VK of een dienstdoende GYN. Ik snap heel goed hoe je je nou voelt. Heb net zelf in bed gelegen met bloedverlies en ben maar achter de pc gaan zitten. Ben zelf 4,5 week zwanger (na 3 jaar en 3 maanden 6IUI behandelingen en 2 IVF behandelingen) kan zelf ook niet slapen. Ik hoop voor je dat de pijn wat minder wordt en er geen bloed bij komt kijken.

5. hoe lang ben je zwanger dan?

6. Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik ook erge buikpijn. Ik dacht toen aan een miskraam, maar uiteindelijk is mijn zoon toch geboren bijna 4 jaar geleden. Die buikpijn was toen omdat ik niet goed naar het toilet kon en daar last van kreeg. Ook heb ik toen ik 15 weken zwanger was weer buikpijn gekregen, maar dan richting mijn zij en dat waren toen nierstenen. Je kunt er gewoon niets van zeggen. Meestal kun je wel buikpijn in je zwangerschap krijgen. Dat hoor je bijna van iedereen en dan vooral in het begin. En als er geen bloedverlies bij komt kijken mag je er bijna van uitgaan dat er niets ergs aan de hand is. Bel morgen gewoon even de VK of de GYN en vraag of ze even willen kijken naar je, daar zijn ze voor. Ik heb in de eerste zwangerschap wel tig keer gebeld...

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    JsztD
    hoe is het nu met je buikpijn?
    als je er nog steeds zo veel last van hebt zou ik toch even gaan bellen dan kunnen ze kijken en als het goed is ben je toch gerustgesteld. nu heb je last en door de onzekerheid voelt het nog hefiger

succes en hoop goed nieuws van je te horen liefs miriam

8. Niet meer actief

EINDELIJK ben ik weer aanwezig op het forum na een super hectische rotweek..

Afgelopen zondag kreeg ik ineens heel erge buikpijn, voornamelijk rechts onder. Heb het tot snachts afgewacht maar kon het toen echt niet meer houden en ben toen naar het ziekenhuis gegaan...
    Daar dachten ze direct aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap en toen hebben ze allerlei testjes gedaan en hebben ze de gyneacologe uit bed gebeld, na een aantal uur kwam zij... en toen het spannende moment, de echo..
    Maar het vruchtje zat gelukkig goed! Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus gelukkig...

Alleen betekende dat wel dat het mijn blinde darm was die ontstoken was en dat die er per direct uit moest!

Nu zijn we 5 dagen na de operatie en ik ben net thuis gekomen.. voel me nog niet echt top en ben natuurlijk heel onzeker over die kleine, hoop dat alles goed komt :(

Weet iemand hier iets over? narcose bij zo'n kleintje?
    Toen ik zondagnacht die echo kreeg klopte het hartje nog niet.. zo pril is het allemaal nog...

liefs

9. Hebben ze niets verteld aan je over de gevolgen van een narcose? Das toch raar? Ik zou gewoon de gyneacoloog bellen en het vragen. Misschien kan ze je gerust stellen. Ik weet helaas zelf niets af van narcose en zwangerschap. Ik snap dat je je nu heel onzeker voelt. In ieder geval beterschap met het herstel en sterkte met wachten....
    groetjes san

10. he jsztd... hoe is het met je? weet je al iets en heb je nog pijn?
    ik hoop voor je dat alles goed is....

groetjes san

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jeetje zeg, das heftig! Ik ken een vrouw die met 12 weken een blindedarmontsteking kreeg en die moest dus ook onder narcose. De beeb doet het nu (ze is al over de helft) nog steeds goed. Dus een positief verhaal, hoop dat het voor jou ook goed afloopt.

12. Niet meer actief

heb het er met de gyn wel over gehad... het risico is er natuurlijk wel.. maar er is ook een kans dat die kleine er gewoon doorheen komt.. is gewoon afwachten, ze wou er verder niet veel over kwijt behalve dat ze nu aan mij moesten denken en niet aan dat kleintje (grof gezegd, maar zonder mij redde die kleine het sowieso niet)

heb nu net de verloskundige gebeld en mag donderdag komen voor nog een echo.. hoop dat dan het hartje klopt en dat ik een beetje zekerheid heb dan :(

Verder gaat het met mij wel.. heb er nog een lichte longontsteking bij gekregen dus dat is balen, moet mezelf gewoon echt rustig houden!

13. jeetje, wat een spanning zeg! ik heb met je te doen... zorg maar goed voor jezelf en je kunt niet meer doen dan wachten, wachten en wachten. Wat rot voor je zeg. Je hebt in ieder geval je best gedaan wat er ook gebeurt. Je luistert goed naar je lichaam en dat is het belangrijkste.... Als ik mezelf na ga, ik dacht door vele stolsels afgelopen maandag dat ik miskraam kreeg. Vervolgens bleef de buikpijn aanhouden en moest ik vandaag terug komen. Blijkt dat de embryo zich heeft genesteld in mijn baarmoederhals en dus niet levensvatbaar is. Eerst het nieuws dat ik hem kwijt ben, dan het nieuws dat ie er nog zit en dan het nieuws dat ie niet kan overleven. Ben er zelf moe van.... maar genoeg over mezelf....ik wens je heeeeel veel sterkte meiske en ik hoop met je mee.
    ik heb een website: www.nogeenkindjeerbij.web-log.nl
    als je behoefte hebt moet je maar eens kijken....

groetjes san

14. Niet meer actief

Pff jou verhaal is ook wel echt klote zeg.. heeeeel erg veel sterkte ermee.. moet echt rot zijn om zulk nieuws te krijgen :(
    gaan ze nu een curretage doen of moet die kleine vanzelf komen?

Heel veel sterkte!

En nee meer als wat ik doe kan ik niet doen.. lig hele dagen op bed vanaf zondag, en dat ben ik ook nog wel even van plan, heb geen antibiotica genomen en alleen paracetamol tegen de pijn.. nu maar afwachten tot donderdag!

Liefs xx

15. Bij mij wachten ze een week af, in de hoop dat de natuur zijn werk doet....heb vanmiddag bloed geprikt en ze gaan hcg waarde bekijken. Volgende week donderdag moet ik terug en gaan ze kijken of het er nog zit....dus wachten en wachten op mogelijke krampen, miskraam of echo. We zien wel.

Ik wens jou heel veel beterschap, sterkte met wachten en een mooie zwangerschap toe. . . . succes!

16. Niet meer actief

Jij ook echt heel veel sterkte... hoop voor je dat het een beetje snel gaat, dat t maar voorbij is :(

heeeeeel veel succes meid en dankjewel!

Share This Page