Ik heb een week geleden een cryo terugplaatsing gehad. De gyn zei toen dat ik na 2 weken mocht testen (ongeveer 2,5 week na de eisprong, ongeveer 3 weken na de pregnylspuit), maar als het fout gaat ik dat 1 week na de pregnyl al merk. Toen ik thuis kwam dacht ik daar even over na, en ik snap die opmerking niet. 2 weken na pregnyl komt toch de menstruatie? Of is dit bij een cryo tp anders? Of zal ze 2 weken bedoeld hebben? Ik weet nog van mijn IUI behandelingen dat mijn luteale fase 13 dagen duurt. Ik heb dinsdagavond de pregnyl spuit gezet, nu ben ik even kwijt (omdat het allemaal al zo lang geleden is) wanneer mijn nod dan is, zodat ik weet wanneer het D-day is zeg maar. Weet iemand dat?
Hey Rachel, Ik moest na mijn cryo's gewoon (ongeveer) 2 wk aanhouden. Geen reden om het na een week al te weten (ik had iets eerder getest omdat ik wel wist dat het niet gelukt was maar mocht echt pas zeggen dat het niet gelukt was als ik op de testdatum zat (van het ziekenhuis). Anders bel je nog even om om opheldering te vragen. Succes meis! Elmo