Ik verlies rood bloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bloempje83, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Ik ben vandaag volgens de calculator 5weken en 4 dagen zwanger, maar nu verlies ik vanaf gisterenmiddag 15:00 uur rood bloed. Gisteravond met de hond uitlaten lekte het zelfs langs mijn maandverband. Ik heb de huisarts gebeld, want de verloskundigenpraktijk is dicht op woensdag maar die belt vanmiddag pas terug met het telefonisch concult. Wat moet ik nu doen? Ik heb me trouwens ook nog niet aangemeld bij de verloskundige omdat ik onverwacht zwanger ben geworden. Nu we juist besloten hebben er helemaal voor te gaan begin ik te bloeden. Moet ik nu een echo laten maken om te kijken of ik nog zwanger ben?
    Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Bloempje83

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bloempje,

ik neem aan dat je inmiddels contact hebt gehad met de verloskundige?
    Ik heb meer info nodig om je vragen te beantwoorden.
    Als je nog vragen hebt na dat telefoontje met de verloskundige horen we het wel.

Mirjam

3. Hoi,

Bedankt voor je reactie. Vanmorgen heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan omdat het niet goed voelde al dat bloedverlies en inderdaad, ik ben niet meer zwanger. Ik heb met mijn huisarts afgesproken dat ik wacht tot ik stop met bloeden en dat ik dan een echo krijg om te kijken of alles schoon is. De verloskundigepraktijk was dicht gisteren dus ik laat het nu bij het contact met de huisarts.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bloempje,

wat verdrietig voor je. Contact met de huisarts is prima, goed beleid zo. Sterkte!

Mirjam

Deel Deze Pagina