Ik ben voor een paar dagen geleden bij een vk geweest die een echo heeft gemaakt. Deze kwam met een groot vermoeden dat het een .... werd. Vraag me af wat jullie ervan kunnen maken Ik zie het zelf helemaal niet! Alvast bedankt!
Ik DENK ook een jongen te zien maar ben er niet helemaal zeker van. Mijn gyn veranderd dan wat aan het licht zodat het xtra duidelijk wordt op de foto
De vk speelde het vertraagd af om goed te kunnen kijken en daar zijn deze foto's van.. (niet van het ingezoomde deel jammer genoeg) Hij had er wel eens pijltjes bij mogen zetten
Ik denk ook een jongetje, met name op de eerste foto goed te zien. De tweede foto vind ik dan net iets onduidelijker. Maar hier dus ook een jongen!
Hmmm... en ik dacht na de eerste foto dat t misschien een meisje zou zijn... ...maar heb nog niet zoveel echo's bestudeerd dus ik ga nog eens kijken!
Ik zeg een meisje. Vooral op de eerste foto twee koffie boontjes te zien. En zie op de tweede ook twee streepjes. Heb zelf twee jongens en een meid, vindt het niet op de echo van mijn jongens lijken.
Ik zie vooral op de eerste 2 balletjes en een piemeltje. Heb hier ook Vergelijkingsmateriaal van mijn eigen kindjes
De vk zegt met 80% zeker te weten dat het een jongen is, terwijl hij de 10 min daarvoor alleen maar over een meid had... Vandaar dat ik het niet helemaal vertrouwde.. Over 2 weken weten we waarschijnlijk meer.