vraag over normaderm

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pinjo, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Sinds ik zwanger ben heb ik veel meer last van acne: echt van die ontstekingen. Voel me zeer onaantrekkelijk zo :cry: dus heb al van alles geprobeerd. Het nieuwste in mijn collectie is normaderm. Nu ben ik benieuwd of er hier meiden zijn die hier ervaringen mee hebben? (een aantal ervaringen heb ik al gelezen). Ook vraag ik me af of je dit soort middelen zonder gevaar voor je kindje kunt gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik maak me (misschien een beetje te snel) zorgen over wat ik smeer en eet. Zal het ook nog wel navragen bij de apotheek, maar misschien dat iemand hier dat toevallig al eens gedaan heeft? Ben benieuwd naar de reacties...

2. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ik gebruik ook Normaderm van Vichy, heb namelijk precies hetzelfde als jij. Word er ook moedeloos van.

Dit kun je zonder problemen gebruiken bij de zwangerschap, heb dit nagevraagd bij de apotheek.

En ik heb er al baat bij, de glimlaag is al bijna zo goed als verdwenen. Nu de rest nog! :D

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik gebruik het ook!
    gebruikte het voor mijn zwangerschap al eens omdat ik toen ook ontzettend last kreeg van pukkeltjes en nu dus weer...
    vind het heerlijk spul!
    ik heb de wasgel en de creme. Vind alleen persoonlijk wel dat de creme mijn huid op sommige plaatsten erg droog maakt. Dus ik smeer de creme s'nachts na het wassen met de wasgel op en dan smorgens doe ik mijn normale dagcreme na het wassen met de wasgel op. Anders loop ik heel de dag met droge schilfertjes rond. Het helpt wel goed tegen onzuiverheden vind ik persoonlijk..

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Dat is erg goed nieuws! Ik heb het ook nog even nagevraagd bij de apotheker en het kan gewoon gebruikt worden volgens haar. Hoop dat het bij mij net zo goed gaat helpen als bij jullie. Fijn dat er positieve verhalen zijn. Voelde me deze week echt ff helemaal niet lekker in mijn vel. Met deze lekkere smeerseltjes en een kappersbeurtje gaat het weer wat beter gelukkig... Kan nu tenminste wat doen aan die pukkels.

Deel Deze Pagina