Hoi dames, Klopt het dat je meer last hebt van zwangerschapskwalen (maandenlang misselijkheid) als je een meisje draagt? Mij bij in de omgeving kwam dit heel vaak voor, en dan krijg ik het gevoel dat ik ook een meisje draag........ Misschien een gekke vraag, maar er rust geen taboe op om het toch even te vragen hihi..
Was wel wat langer misselijk dan bij de jongens, niet erger ofzo. Verder geen verschil, behalve mijn eigen overtuiging (en die klopte dus bij alledrie)
Hier klopt het niet, ik was de eerste keer helemaal niet misselijk, tweede keer hondsberoers en heb twee jongens. Een collega heeft een jongen en een meisje en voelde zich de tweede keer juist beter.
hier ook heel erg ziek!!! bij mijn zoontje fijne zschap gehad en nu zo ziek.....dus.ben benieuwd en.lees.mee
Ik was de eerste keer totaal niet misselijk en nu was ik de eerste 12 weken hondsberoerd en allebei meisjes dus hier klopt het niet.
Ik voelde me prima bij mijn eerste dochter, niks misselijk of andere kwaaltjes.. Nu heb ik ook nergens last van, ben benieuwd wat het nu wordt
T/m nummer 3 ging het inderdaad op..... Nu verwachtte ik qua kwalen eerder een meisje dan een jongen... maar het is toch (iig volgens de echo) duidelijk een jongen... terwijl het qua verloop van de zwangerschap meer op die van mn dochter lijkt.. dan op de andere twee....
Deze zwangerschap verloopt tot nu toe bijna precies hetzelfde als de eerste, en dat was een jongen en nu verwachten we een meisje. Dus voor mij gaat het niet op. Ik ben misschien wel wat sneller moe, maar dat komt meer doordat we er nu al eentje rond hebben lopen.
bij de eerste misselijk maar niet kotsmisselijk.. bij de tweede niet misselijk. beide jongens dus je kan ook bij t zelfde geslacht een hele andere zwangerschap hebben Dit keer trouwens van week 5 tot 11 flink boven de pot gehangen hoor over 2,5 week of t een meisje is (zoals mn gevoel zegt) of toch weer een mannetje
hooguit een weekje wat minder eetlust en geen kookluchten kunnen verdragen (maar dit had ik bij mijn jongens ook)...en dit keer zwanger van een meisje! zegt dus allemaal niks! mijn nichtje is namelijk 2x heel erg misselijk geweest tot 18 weken aan toe, ze heeft 2 jongens.......
hier klopt het zeker bij zoonlief kon ik het allemaal goed doseren zeg maar bij mij dochter lag ik met 11 weken compleet uit gedroogd in het ziekenhuis