Hee hoi Ik heb 28 januari mijn eisprong gevoeld, daarna steeds een ongi gevoel. Nu 5 dgn na eisprong flinke pijn lings onderin de buik met uitstraling lies en rug. miss innesteling.
ik had 5 dagen na mijn ei 's avonds een hele heftige stekende pijn in mijn linker zij/lies. Erg heftig maar kort. Ochtend daarna een dip in mijn tempcurve (innestelingsdip?). En op 12 dagen na mijn ei een positieve zwangerschapstest. Ik ben ervan overtuigd dat die stekende pijn de innesteling is geweest, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit
ik had zowel bij mijn eisprong al bij (een mogelijke) innesteling wat krampjes en een wat trekkerig gevoel 1 hele dag door, maar geen heftige steken of andere pijnen
Ik heb ook ongeveer een week na mijn ei stekende mijn links onderin mijn buik gehad en daarna steeds het gevoel alsof ik ongesteld moest worden terwijl ik dat nooit heb dagen voordat ik ongesteld wordt!
Ik heb de laatste 2 dagen erge steken en pijn in mijn rechter zij/lies! Maar 1feb had ik mijn eisprong pas. Wat zou dit kunnen zijn dan?
Ik heb 10 dagen na mijn ei een paar hevige steken gehad in mijn linker zij. (afgelopen maandag) Was wel na een paar minuten weer over. Zou dit dan innesteling kunnen zijn? Ik heb een onregelmatige cyclus, wanneer zou ik dan kunnen testen? Groetjes Jannique
Hallo allemaal, op 24 januari vond mijn eisprong plaats. ongeveer 5 dagen daarna begon een raar gevoel in mijn onderbuik. opgezette buik, niet naar toilet kunnen (wel plassen), steken in mijn lies alsof ik ongesteld moet worden. en een gevoel alsof er vanalles door mijn onderbuik kriebelt. Inmiddels kan ik wel weer naar het toilet, maar alle andere dingen zijn gebleven. daarbij heb ik vandaag ook pijn in mijn onderrug gekregen. Vandaag heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Toch heb ik het gevoel dat ..... tja ik weet het niet. Kan ik toch zwanger zijn, ik wil het dolgraag!!
misschien nog een paar dagen wachten voor je de test opnieuw gaat doen. Kan zijn dat het toch nog te vroeg was.